لوگو

مقدمه

نحوه تبدیل شدن به مدیر تبلیغات در اینستاگرام (ادمین اینستاگرام) سوالی است که  اغلب از من می پرسند بنابراین فکر کردم این ممکن است کمک کند. البته نحوه انجام این کار از مارس 2019 است. اما دانش فیسبوک و اینستاگرام ممکن است در آینده تغییر کند. مشاوره کسب و کار شرکت آرام نگارین کاسپین با شما در این راه همراه خواهند بود.

چگونه ادمین اینستاگرام شوید؟

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را راه اندازی می کنید و آن را از یک حساب کاربری خصوصی به یک حساب کاربری تغییر می دهید. باید آن را به یک صفحه فیسبوک متصل کنید. برای داشتن صفحه کسب و کار اینستاگرام به صفحه فیس بوک نیز نیاز دارید.

اگر می خواهید به کسی اجازه دهید در حساب اینستاگرام خود پست بگذارد. و یا می خواهید در یک حساب کاربری اینستاگرام مدیر شوید. باید ابتدا آن شخص را به عنوان مدیر در صفحه تجاری خود در فیسبوک قرار دهید.

شما این کار را با فیسبوک آغاز می کنید.

  1. به صفحه فیسبوک خود بروید.
  2. روی “تنظیمات” در سمت راست بالای صفحه فیسبوک خود در “نوار سفید” که در بالای صفحه قرار دارد ، در زیر “نوار آبی” کلیک کنید.
  3. از صفحه سمت چپ روی “Page Roles” کلیک کنید.
  4. اگر شخصی هستید که به او امکان دسترسی به “فیسبوک” را می دهید ، همانطور که نشان داده شده شروع به تایپ نام وی در کادر می کنید. نام آنها باید در کادر کشویی نشان داده شود. اگر شما “دوست فیسبوک” نیستید ، باید آدرس ایمیل آنها را تایپ کنید.
  5. بر روی “Editor” کلیک کنید و از کادر کشویی گزینه “Admin” را انتخاب کنید. رمز عبور خود را ذخیره کرده و وارد کنید تا تأیید شود.

دوست شما ممکن است از درخواست شما مطلع شود تا آنها را “مدیر” کند. اما این به تنظیمات آنها بستگی دارد.

سپس وارد صفحه اینستاگرام خود شوید.

  1. بر روی نمایه “Profile” کلیک کنید و صفحه را به سمت چپ بکشید.
  2. روی “تنظیمات” در پایین کلیک کنید.
  3. سپس روی “حساب” و سپس “تغییر به نمایه کسب و کار” کلیک کنید.
  4. بر روی گزینه های پیشنهادی اینستاگرام مانند “ابزارهای تجاری” ، “گزینه های تماس” ، “دسترسی به مشتریان خود” و غیره کلیک کنید تا زمانی که از شما بخواهد “به صفحه کسب و کار خود متصل شوید”.
  5. برای اتصال به صفحه مناسب کلیک کنید و سپس “بعدی” را کلیک کنید.

پس از تبدیل ، باید جزئیات ورود به سیستم را به شخصی که دسترسی مشترک دارد ، ارائه دهید.
به یاد داشته باشید که فیس بوک و اینستاگرام به طور منظم تغییر می کنند. بنابراین آنچه در بالا می بینید ممکن است با آنچه در صفحه خود در آن زمان می بینید کمی متفاوت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *