بیزینس کوچینگ

اولین بیزینس کوچینگ در گیلان

(بیزینس کوچینگ)

مقدمه

اولین بیزینس کوچینگ در گیلان، صاحب مشاغل فعال به دنبال درک این موضوع هستند. که چرا دستیابی به اهداف رشد تجارت برای آنها شخصاً مهم است و تأثیری که بر زندگی آنها خواهد گذاشت. از این گذشته ، صاحب مشاغل در نهایت سرعت و اشتیاق رسیدن به هدف را تعیین می کند (در صورت وجود هرگز).

اگر با رویاها ، اهداف و برنامه های شخصی صاحب مشاغل مرتبط نباشد ، دلیل مهمی برای رسیدن به آن هدف تجاری مهم نیست.

مربیگری تجاری (بیزینس کوچینگ) چیست و چرا واقعاً به آن نیاز دارید؟

یک مربی کسب و کار با کمک به آنها برای روشن کردن چشم انداز تجارت و چگونگی انطباق با اهداف شخصی، صاحب مشاغل را در اداره یک کسب و کار راهنمایی و راهنمایی می کند. مربیگری کسب و کار فرآیندی است که برای هدایت تجارت از جایی که اکنون به مکانی که صاحب تجارت می خواهد، استفاده می شود.

مربیگری گاهی ممکن است اشتباه گرفته شود. زیرا هر دو نقش سال‌ها تجربه خود را بر سر میز می آورند. بزرگترین تفاوت این است که یک مربی بر مشاوره تمرکز می کند در حالی که یک مربی به مالک در برنامه ریزی هدف کمک می کند و آنها را مسئول می داند تا به موفقیت برسند.

نکته) حتما درباره مدرس دیجیتال مارکتینگ بخوانید.

مربیان تجاری (بیزینس کوچینگ) برنامه های عملیاتی می سازند  .

پس از مشخص کردن اینکه صاحب مشاغل مایل است مشاغل خود را به کجا ببرد ، مربیگری مشاغل به شما کمک می کند تا اهداف و استراتژی هایی را برای کمک به پیشرفت کسب و کار نزدیک به هدف خود برنامه ریزی و اولویت بندی کنید. یک مربی کسب و کار به طور منظم ، هر هفته یا ماهانه، با صاحب مشاغل دیدار خواهد کرد تا آنها را در مسیر تعهدات انجام شده در جلسه مربیگری گذشته نگه دارد.

مربیان سالها تجربه دارند که روی میز می آورند. دیدگاه آنها در مورد شرکت می تواند به مالکان کمک کند ببینند کدام موارد فقط وظایف هستند و کدام یک از اهداف بلند مدت هستند.

اولین بیزینس کوچینگ در گیلان با مربیان تجاری که مسئولیت پذیری مالک را ایجاد می کنند.

یک مولفه مهم مربیگری در تجارت ، پاسخگویی است. شما هرگز نمی بینید که یک مربی فوتبال دور تیم خود را بدرقه کند. همین واقعیت در مورد مربیان تجاری (بیزینس کوچینگ)نیز صادق است. مربی تجارت مشاور نیست. آنها در تجارت شما کار شما را انجام نمی دهند. آنها در آنجا هستند تا شما را بر نتیجه نهایی متمرکز کنند و دلیل مهم بودن آن را به شما یادآوری کنند. آنها به شما انگیزه می دهند تا به تعهدات خود عمل کنید. آنها به عنوان یک تخته صدا عمل می کنند و در صورت لزوم آینه ای در مقابل خود نگه می دارند ، نقاط کور شخصی و تجاری شما را برجسته می کنند.

جلسات مربیگری شغلی ماهانه من به من کمک می کند تا مسئولیت پذیری خود را حفظ کرده و روی تعیین اهداف و تحقق آنها تمرکز کنم.

 دیو تردول ، رئیس جمهور علائم حیاتی هو هو کوس ، نیویورک

مربی برای پیگیری و اندازه گیری پیشرفت است که کسی ممکن است از خود نباشد از ثبت آن جلوگیری می کند.

ادامه اولین بیزینس کوچینگ در گیلان با مربیان تجاری که مسئولیت پذیری مالک را ایجاد می کنند.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک بزرگ ، داستان موفقیت خود را تا حدودی به دلیل داشتن یک مربی بزرگ  تجارت می دانند  . با تلفیق قدرت یک هیئت مشاوره تجاری (که به عنوان هیئت مدیره ایده ها و چالش های موجود در تجارت شما عمل می کند) ، با یک مربی تجاری که به شما در اجرای ایده ها و استراتژی های ناشی از هر جلسه ماهانه کمک می کند. جلسات مربیگری مشاغل TAB ، همراه با اعضای هیئت مدیره TAB ، پاسخگویی و استراتژی را برای هدایت تجارت شما از جایی که امروز است ، به مکانی که می خواهید در آینده باشید ، ارائه می دهد.

(بیزینس کوچینگ)
TAB به طور منظم نظرسنجی PULSE را درباره موضوعات و مشاغل تجاری انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه یک مشاور معتبر می تواند به شما در افزایش تأثیرات تجاری خود کمک کند ، بررسی ما را در مورد مربیگری تجارت بررسی کنید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *