بنیانگذاران مشاغل سال 2020 با شروع یک دیدگاه تازه ، تعیین می کنند که مارک های محبوب محبوب فناوری چه کسانی باشند
آن را یک پوشش نقره ای از همه گیر اعلام کنید: کارآفرینی در ایالات متحده در حال رونق است ، با برنامه های کاربردی برای مشاغل جدید با بیشترین سرعت از سال 2007 افزایش یافته است .
با توجه به اینكه نرخ بیكاری هنوز نزدیك به 8٪ است ، همه گیر خود عامل شتاب دهنده است . بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده ، بسیاری از این افراد به دنبال اعتصاب خود و پیگیری احساسات خود ، از جستجوی کار منصرف می شوند ، 27٪ از “بنیانگذاران همه گیری” نشان می دهد که آنها قبلاً از کار تمام وقت خود اخراج شده اند. JustBusiness .
بیش از نیمی از این محصول جدید برای اولین بار بنیانگذار هستند ، از هر 5 نفر (20٪) گفتند که آنها در ابتدای سال برنامه ای برای شروع کار ندارند. از این نظر ، می توانید بگویید که بیماری همه گیر یک کاتالیزور مستقیم برای جاه طلبی های فعلی آنها بوده است – شمع جرقه ای که باعث انگیزه مردم برای استفاده از لحظه لحظه شده است.
حتی در میان بنیانگذاران باتجربه ، 70٪ گفتند که همه گیری ، برنامه های تجاری آنها را تغییر داده یا آنها را مجبور به ایجاد تغییراتی می کند که ممکن است بر موفقیت آنها تأثیر بگذارد. چه این به معنای خاموش کردن فقط چند ماه (یا هفته ها) پس از باز کردن یا به تعویق انداختن کاملا پرتاب باشد ، کار آسانی نبوده است. انکار نمی شود که همه ما دچار یک آسیب روحی شده ایم – چیزی که اکوسیستم تجارت کوچک احتمالاً طی سالهای آینده از طرق مختلف احساس خواهد کرد.
در نتیجه ، بنیانگذاران امروزی با چشمانی تازه و انتظارات بیشتر از همه فروشندگان پا به عرصه کارآفرینی می گذارند و نشان می دهند که چگونه مصرف کنندگان جوان امروزی از نظر تحرک ، تجربه کاربر و به طور کلی از اینترنت با مارک هایی که به آنها خدمت می کنند انتظارات بیشتری دارند. تنظیمات بنیانگذاران سال 2020 منعکس کننده ماهیت درخواستی فرهنگ فعلی ما خواهد بود و از رضایت فوری ، انعطاف پذیری ، مقیاس پذیری و سهولت استفاده از هر شرکتی که امیدوار است در مجموعه فناوری آنها قرار گیرد ، پشتیبانی می کند.
این تغییر فرصتی عظیم برای شرکت های فناوری است که به اکوسیستم تجارت کوچک خدمت و پشتیبانی می کنند. به عنوان صاحبان مشاغل ، ترجیحات و گرایش های ما مستقیماً بر اینکه کدام شرکت های فناوری به عنوان برنده ظاهر می شوند ، تأثیر می گذارند و جایگاهی را در جعبه ابزار راه اندازی ما تضمین می کنند ، در حالی که شرکای میراثی را که نتوانسته اند خود را سازگار کنند ، بیرون می کشانند.
در حالی که بیماری همه گیر COVID-19 در طول زندگی ما بی سابقه است ، وضعیت بهبود اقتصادی و زمین خواری مربوطه برای توجه به مشاغل کوچک چنین نیست. ما فقط برای برخی از مواردی که می توان طی چند ماه آینده انتظار داشته باشیم ، باید به تاریخ نگاه کنیم.
فشارسنج جدید برای خطر
در سال 2008 ، من 28 ساله بودم ، در اولین فعالیت راه اندازی خود ، eCourier در لندن زندگی و کار می کردم . این یک ایده ساده بود: یک شبکه پیک ، با توانمندی موبایل ، که می تواند به صورت برنامه ریزی سفارشات را ارسال کند. ما پول جمع کردیم و یک تجارت پر رونق داشتیم که همه چیز در مورد رشد بود. نیازی به گفتن نیست که وقتی رکود اقتصادی رخ داد ، همه از بین رفت. امروز ، من در حال راه اندازی سومم هستم ، و هنوز هم فکر می کنم که چگونه آن دوره آشفته بسیاری از گرایش های کارآفرینی من را که امروز حفظ می کنم ، شکل داد.
بنیانگذاران امروز بدون شک تجربه مشابهی خواهند داشت ، و اثرات مختلف بیماری همه گیر برای سالهای سال باقی مانده است. این افراد افرادی هستند که به تازگی دوستان و همسایگان خود را از کار خارج کرده اند ، کسانی که اخیراً شغل خود را از دست داده اند یا به دلیل COVID-19 برنامه ها و رویاهای خود را در حالت نامحدود قرار داده اند ، قبل از اینکه تحسین برانگیز تصمیم به قدرت را بگیرند.
در نتیجه ، فشار سنج خطر آنها کاملاً تنظیم شده است. طی چند ماه گذشته ، من با بسیاری از صاحبان مشاغل صحبت کرده ام که سعی دارند پس انداز بیشتری داشته باشند ، در صورت موج دوم و خاموش شدن اضافی ، بالشتک بزرگتری برای خود ایجاد کنند. انجام این کار آسان نیست و به فداکاری و شاید تمرکز کمتری روی رشد نیاز دارد – اما این می تواند همان چیزی باشد که شما را در ماه های آینده زنده نگه می دارد.
بر این اساس ، در حال حاضر این مالکان برای استخدام تهاجمی کمی مردد هستند. رشد همیشه یک پیاده روی خرچنگ است ، خصوصاً وقتی حاشیه کم باشد. در حالی که در حال حاضر کارآفرینی در حال رونق است ، انتظار دارم که منحنی استخدام کمی بیشتر طول بکشد تا جبران شود. در این بین ، به جای مشاغل تمام وقت باید فرصت های زیادی برای فریلنسرها ، کارگران پیمانکاری و اقتصاد شرکت های بزرگ وجود داشته باشد.
در همین راستا ، افراد در مورد فضای اداری فیزیکی خط مشی سخت تری را در پیش می گیرند ، تنها در صورتی که برای نوع کسب و کارشان کاملاً ضروری باشد ، در یکی از آنها سرمایه گذاری می کنند. این به من دو چیز می گوید: اولاً ، اجاره های انعطاف پذیر آینده هستند. چرا متعهد به یک سال هستید که مطمئن نیستید چند ماه دیگر باز خواهید شد؟ ثانیاً ، به دلیل تغییر تقاضاهای تجاری و چگونگی تشکیل جلسات در سال 2021 ، فضای جلسات درخواستی می تواند در جهت رشد عمده باشد.
من همچنین آموخته ام كه مشاغل كوچك كمتر هم اكنون هزینهای را برای “آزمایش و یادگیری” با فناوری صرف می كنند. تأثیر در اینجا می تواند مدل های “freemium” بیشتر از ارائه دهندگان فن آوری باشد ، و صاحبان مشاغل کوچک را تشویق می کند قبل از گشودن دفترچه چک خود ، کالایی را تنظیم کنند و ارزش آن را درک کنند. از آنجا ، این امر بیشتر در مورد اشتراک های انعطاف پذیر خواهد بود تا قراردادهای سالانه ، و قدرت را دوباره به دست صاحبان مشاغل می دهد.
جعبه ابزار راه اندازی مدرن
تحول مشابهی برای ما بنیانگذاران در سال 2008 اتفاق افتاد. ما مجبور شدیم دوباره تنظیم کنیم و دوباره ارزیابی کنیم. در این راه ، برندگان مشخصی ظاهر شدند. Square مثالی خارق العاده است: متولد دوران رکود بزرگ ، طراحی شده برای کمک به مشاغل نوپا برای عبور از مانع پیچیده و غیرضروری پذیرش کارتهای اعتباری . همانطور که در مورد اجاره دفتر کار می کنید ، چرا که مطمئن نیستید شش ماه دیگر تجارت می کنید ، خود را در یک قرارداد طولانی مدت با یک ارائه دهنده سیستم فروش قرار می دهید؟ چرا در قراردادش با چیزی بسیار ساده تر ، استفاده آسان تر و انعطاف پذیرتر کار نمی کنید؟
رفتن کمی بیشتر به دات کام پشت سر هم، از Mailchimp در سال 2001 تاسیس شد و به عنوان ظهور یک برنده با کسب و کارهای کوچک . مانند Square ، Mailchimp با تمرکز لیزر بر ساده سازی فرایندها و توانمندسازی مشاغل کوچک ، گزینه بسیار خوبی برای رقبای گران قیمت و پیچیده ای بود که در آن زمان بر بازاریابی ایمیل حاکم بودند.
همین اتفاق در پی همه گیری اتفاق خواهد افتاد. مارک های معشوق ظهور خواهند کرد زیرا به کسب و کارها کمک می کنند موانع مضحک را برطرف کنند. موانع به خودی خود چیز جدیدی نیستند ، اما عواقب پاک نکردن آنها بسیار عمیق تر است. این سال 2020 است و شبکه ایمنی وجود ندارد. بیش از هر زمان دیگری ، صاحبان مشاغل به دنبال راه حل هایی هستند که زندگی پر دردسر آنها را ساده کند ، ساختارهای پرداخت انعطاف پذیر ارائه دهد و هزینه های اضافی اضافی ایجاد نکند.
در طرف مقابل ، ما شاهد یک مهاجرت گسترده به دور از محصولات قدیمی قدیمی هستیم. اگر کند و بد است ، در راه خروج است. به عنوان مثال ، در دنیای بیمه ، مشاغل کوچک در دادگاه با بیمه گران خود به دلیل مطالبات پرداخت نشده مربوط به وقفه همه گیر درگیر هستند . در بخش املاک و مستغلات تجاری ، مارک های بزرگ با انعطاف ناپذیری شهرت خود را از بین می برند . این مارک ها هرگونه حسن نیت خود را با صاحبان مشاغل کوچک از دست می دهند و باعث می شود تا نوآوران بتوانند وارد بازار شوند و سهم بازار را از آن خود کنند.
ما به عنوان صاحبان مشاغل قادر به تعیین شکل ظاهری آن جعبه ابزار مدرن راه اندازی هستیم. ما داوران و تصمیم گیرندگان سیستم عامل های محبوب فناوری 2021 و بعد از آن هستیم. برندگان B2B انعطاف پذیری ، مقیاس پذیری و مدل های اشتراک را که منعکس کننده تنظیمات B2C هستند ، ترکیب می کنند و به کسب و کارها کمک می کنند تا موانع بی فایده را پاک کنند در حالی که فرآیندهای ساده را در این راه ساده می کنند
نوشته:جی برگمن
بدون دیدگاه