بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچ در رشت چگونه می تواند به من کمک کند؟

coaching coach development educating guide concept

مقدمه

یک بیزینس کوچ در رشت می تواند با ارائه دیدگاهی بیرونی ، عینی و سازنده از وضعیت شما ، به شما کمک کند. تجارت موضوعی متنوع است و مربیان مختلفی در رشته های مختلف تخصص پیدا می کنند. جایی که ممکن است فردی در سخنرانی در جمع متخصص باشد ، دیگری در استراتژی و مدیریت مهارت بیشتری دارد. قبل از استخدام کوچ باید مطمئن شوید که آنها تجربه موضوعی را دارند که می خواهید به آن بپردازید. شرکت آرام نگارین کاسپین با شما در این راه همراه خواهد بود.

در اینجا برخی از دلایلی را که ممکن است تصمیم به استخدام مربی کسب و کار بگیرید ، بررسی می کنیم:

بیزینس کوچینگ در رشت

شما می خواهید مهارت های سخنرانی عمومی خود را توسعه دهید

این که آیا فکر کردن در مقابل دیگران شما را با عرق سرد بیرون می آورد یا اینکه می خواهید یک ارائه جالب را به یک نمایش الهام بخش تبدیل کنید – یک بیزینس کوچینگ می تواند به شما کمک کند. یک مربی با سابقه خوب در سخنرانی در جمع می تواند ابزارها و تکنیک هایی را برای مدیریت اعصاب ، تأثیرگذاری و عملکرد در بهترین حالت به شما بیاموزد.

شما می خواهید مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهید

مهارت های ارتباطی در تجارت از اهمیت بالاتری برخوردار است. چگونه می توانید با یک معامله خوب مذاکره کنید ، همکاران را به شما اعتماد کنند و سالمندان را بدون آنها تحت تأثیر قرار دهند؟ با این وجود مهارت های ارتباطی خوب به طور طبیعی به همه ما نمی رسد. کمرویی ، اعتماد به نفس پایین و احساس حقارت می تواند افراد را از تجارت باز دارد. یک بیزینس کوچینگ می تواند به شما کمک کند تا ریشه مشکلات ارتباطی شما را جدا کند ، به شما کمک کند در اعتماد به نفس حرکت کنید و به شما کمک کند هنگام برقراری ارتباط اعتماد به نفس و شفاف داشته باشید.

شما می خواهید یک کار جدید راه اندازی کنید

بیزینس کوچینگ کسب و کار های نوپا پشتیبانی ، راهنمایی و تخصص مورد نیاز کارآفرینان جدیدی را که به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند ، فراهم می کند. شرکت های نوپا می توانند خطرناک باشند که تقریباً نیمی از آنها در سه سال اول شکست بخورند. با داشتن یک مربی باتجربه ، در طول مسیر راهنمایی و پشتیبانی خواهید داشت و هرگونه اشتباه مهلک می تواند به حداقل برسد.

برای مدیریت یک تیم به کمک نیاز دارید

مدیریت یک تیم می تواند کار فوق العاده سختی باشد. اولاً ، شما باید بسیار درک کنید – چگونه نقاط قوت همه را شناسایی و استفاده می کنید؟ چگونه می توانید همه افراد را به خوبی کار کنند و این ممکن است با هم کار کنند؟

ثانیا ، شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و به عنوان یک رهبر دیده شوید. اگر ظاهراً مطمئن و مطمئن نیستید ، بعید است اعتماد و احترام تیم خود را جلب کنید. برخی از مربیان در مهارت های رهبری تخصص دارند و به شما کمک می کنند تا از پیشرفت تیم خود و تجارت پشتیبانی کنید.

شما در بیزینس کوچ رشت باید تغییرات اساسی و تصمیم گیری کنید

برای ادغام ، گسترش ، جابجایی مجدد یا تغییر ساختار کسب و کارها ، تصمیم گیری دقیق لازم است. اغلب اوقات ، سخت است که به طور کامل کسب و کار خود را ببینید ، خصوصاً اگر با این تجارت پیوند عاطفی دارید. وفادار به اهداف اصلی خود مهم است ، اما تشخیص اینکه چه زمانی لازم است تغییرات ایجاد شود نیز ضروری است.

مربیگری تجارت و همچنین پشتیبانی از شما در دوره انتقالی ، هدف شما ارائه چشم انداز بی طرفانه و کاملاً عینی است. گاهی اوقات تصمیم گیری راحت تر می شود اگر بتوان چشم انداز بی طرفی را در نظر گرفت.

یک بیزینس کوچینگ به شما کمک می کند تا به عنوان صاحب مشاغل از طریق تکنیک زیرکانه و مختصر پرسشگری و یک فرآیند مشاوره ، کسب و کار خود را از جایی که در حال حاضر به جایی که نیاز دارید قرار بگیرید.

 مربی شغلی Gemma McCrae

بیزینس کوچینگ در رشت

شما می خواهید مهارت های مصاحبه گر خود را ارتقا دهید

مصاحبه با کارمندان بالقوه می تواند دلهره آور باشد. چگونه می دانید چگونه از کسی بهترین بهره را ببرید؟ سوالات مناسب برای پرسیدن چیست؟ از کجا می دانید فردی واقعاً در شرکت شما جای می گیرد؟ یک بیزینس کوچ می تواند با آموزش مهارت های عملی برای تبدیل شدن به یک مصاحبه موثر ، کل روند را واضح و کمتر عصبی خرد کند.

برای تعیین مرزها و تعادل کار در بیزینس کوچ در رشت به کمک نیاز دارید

آسان است که در محل کار خود را تحمل کنید ، خصوصاً اگر یک پروژه سخت وقت و تلاش زیادی را طلب کند. اگر به سختی می توانید تعادل سالم بین زندگی شغلی و زندگی را پیدا کنید ، یک مربی تجارت می تواند به شما کمک کند. با اولویت بندی وظایف ، اجرای چارچوب های زمانی و توسعه مهارت های مدیریت زمان ، به زودی خواهید دید که وقت کافی برای دادن خانواده ، دوستان ، سرگرمی ها و کار با توجه به وظایف خود دارید.

درباره چگونگی دستیابی به تعادل خوب کار / زندگی بیشتر بدانید

شما برای بیزینس کوچ در رشت به انگیزه احتیاج دارید

مشکل انگیزه این است که می تواند کوتاه مدت باشد. ما ممکن است روز دوشنبه با بیدار شدن از خواب شروع به کار در پروژه های جدید کنیم ، اما تا چهارشنبه این اشتیاق کمرنگ می شود. برای کارآفرینان جدید ، داشتن انگیزه برای ادامه کار حتی زمانی که همه چیز شروع به خرابی می کند ، فوق العاده دشوار است. مربیان تجاری می توانند با معرفی اهداف کوتاه مدت و تشویق شما برای دیدن موفقیت های روزمره ای که ممکن است غیرقابل اهمیت بدانید ، به شما در ایجاد انگیزه برای ادامه کار کمک کنند .

یک مربی همچنین می تواند راه های ایجاد انگیزه در خود را به شما بیاموزد ، بنابراین وقتی همه چیز دشوار می شود ، می توانید قدرت بلند شدن ، بیرون آمدن و ادامه کار را پیدا کنید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *