everyone is smiling listens group people business conference modern classroom daytime scaled

توسعه کسب و کار در گیلان

مهارت­ هایی که هر توسعه دهنده­ ی کسب و کار حرفه­ ای باید در کار بداند:

مجری توسعه­ ی کسب و کار اکثرا جز مشاغل پر خطر در مشاغل نظیر آن محسوب می­گردد، زیرا استرس شغلی ناشی از مسئولیت ­های این شغل، می­ تواند در زندگی شخصی افراد تاثیر گذار باشد. هنوز یکی از مهم ترین جایگاه­ ها و مسئولیت­ ها در شرکت­ هایی است که هدفشان ارتقاء مشاغل است. موفقیت در توسعه­ ی مشاغل فردی مستقیما بر رشد آینده و ثبات آن تاثیر دارد.

متخصصین این زمینه توسط صاحبین مشاغل جهت داشتن مهارت­ های حرفه­ ای در زمینه­ ی راهبر بودن مدیریت ذهن، تفکر خلاقانه که آنها را از بقیه متمایز می­کند، استخدام می­شوند.

توسعه کسب و کار در گیلان

توسعه کسب و کار در گیلان

شرکت­ ها به افرادی نیاز دارند که با ذکاوت و خلاقیت خود به علاوه توانایی فروش شخصی، بتوانند شرکت را در زمان­ های ویژه، چه به منظور خصوصی و چه برای متقاضیان مدیریت کنند.

بر اساس گزارش رشد شرکت­ های مارکتینگ در سال 2018، 35% شرکت­ ها تلاش می­کنند افرادی را استخدام کنند که می­خواهند دقیقا در جایگاه درست قرار بگیرند و 12% احساس می­کنند که خودشان از برترین­ ها هستند و فقط باید افراد را ارتقاء دهند. گزینه­ های زیر مواردی است که یک متخصص بیزینس مارکتینگ باید بداند.

این موارد عبارت­اند از:

1-  شناخت الگو و ترند خرید مردم

2- باور و پذیرش به بازاریابی داخلی

3- پرسش سوالات کلیدی مهم و با دقت گوش دادن

4- تنظیم اهداف و توسعه­ ی پلن فعالیت­ ها

5- انتخاب شخص مناسب جهت توسعه مشاغل

6- ذکاوت و بررسی دقیق

7- توانایی ساخت یک برند

8- ساختن روابط عمومی قوی و اصولی با مشتریان

9- شناخت عمیق از سایر شرکت­ های مارکتینگ

توسعه کسب و کار در گیلان

 

توسعه کسب و کار در گیلان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *