توسعه کسب و کار در گیلان
مهارت هایی که هر توسعه دهنده ی کسب و کار حرفه ای باید در کار بداند:
مجری توسعه ی کسب و کار اکثرا جز مشاغل پر خطر در مشاغل نظیر آن محسوب میگردد، زیرا استرس شغلی ناشی از مسئولیت های این شغل، می تواند در زندگی شخصی افراد تاثیر گذار باشد. هنوز یکی از مهم ترین جایگاه ها و مسئولیت ها در شرکت هایی است که هدفشان ارتقاء مشاغل است. موفقیت در توسعه ی مشاغل فردی مستقیما بر رشد آینده و ثبات آن تاثیر دارد.
متخصصین این زمینه توسط صاحبین مشاغل جهت داشتن مهارت های حرفه ای در زمینه ی راهبر بودن مدیریت ذهن، تفکر خلاقانه که آنها را از بقیه متمایز میکند، استخدام میشوند.

توسعه کسب و کار در گیلان
شرکت ها به افرادی نیاز دارند که با ذکاوت و خلاقیت خود به علاوه توانایی فروش شخصی، بتوانند شرکت را در زمان های ویژه، چه به منظور خصوصی و چه برای متقاضیان مدیریت کنند.
بر اساس گزارش رشد شرکت های مارکتینگ در سال 2018، 35% شرکت ها تلاش میکنند افرادی را استخدام کنند که میخواهند دقیقا در جایگاه درست قرار بگیرند و 12% احساس میکنند که خودشان از برترین ها هستند و فقط باید افراد را ارتقاء دهند. گزینه های زیر مواردی است که یک متخصص بیزینس مارکتینگ باید بداند.
این موارد عبارتاند از:
1- شناخت الگو و ترند خرید مردم
2- باور و پذیرش به بازاریابی داخلی
3- پرسش سوالات کلیدی مهم و با دقت گوش دادن
4- تنظیم اهداف و توسعه ی پلن فعالیت ها
5- انتخاب شخص مناسب جهت توسعه مشاغل
6- ذکاوت و بررسی دقیق
7- توانایی ساخت یک برند
8- ساختن روابط عمومی قوی و اصولی با مشتریان
9- شناخت عمیق از سایر شرکت های مارکتینگ
توسعه کسب و کار در گیلان
1 دیدگاه