دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار * دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار * دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار* دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار*دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

بازاریابی و فروش قلب هر کسب و کاری محسوب می شود و همواره موضوع بازاریابی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مدیران کسب و کارها بوده است. اما با گذشت زمان همزمان با تغییر و تحولی که در حوزه های مختلف ایجاد می شود، موضوع بازاریابی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و ما از بازاریابی سنتی به دیجیتال مارکتینگ رسیده ایم. دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد تحول بزرگی را در صنعت بازاریابی ایجاد کرده است. ما در بازاریابی دیجیتال از هر دستگاه الکترونیکی برای برقراری ارتباط با مشتری استفاده می کنیم.

ویژگی های دیجیتال مارکتینگ

ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود به سرعت در حال ساده تر شدن هستند و بنابراین فرآیند دیجیتال مارکتینگ در حال ساده تر شدن است و باید تلاش کرد که با این ابزار بهتر با مشتریان بالقوه ارتباط بر قرار کرد و محصول خود را بهتر به آنها معرفی کرد. از سویی دیگر اثربخشی استفاده از دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی بسیار بالاتر است و با استفاده از آن می توان با هزینه ای بسیار کمتر پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان بالقوه خود که بازار هدف یک کسب و کار هستند رساند. این انتقال پیام با حداکثر سرعت انجام می شود و هر روز هر یک از این ویژگی ها در حال بهبود هستند. این موضوع به علت جذابیت بالایی است که استفاده از ابزارهای این حوزه دارد و کسب و کارهای مختلف در دنیا برای کسب سهم بازار بیشتر تلاش می کنند که به طور پیوسته از این ابزارها بهتر و حرفه ای تر استفاده نمایند. بر اساس آخرین آماری که تک ریپورت منتشر نموده است نزدیک به 80 درصد مردم در دنیا که اینترنت در اختیار دارند، ترجیح می دهند که خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند و بیش از 80 درصد از این افراد نیز پیش از خرید آنلاین خود در مورد برندی که محصول مورد نظر خود را ارایه می دهد، تحقیق اینترنتی انجام می دهند. بنابراین این موضوع نشان می دهد که هم توضیحات در مورد محصولات و هم امکان آن محصولات باید به صورت آنلاین فراهم باشد تا مصرف کننده بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز خود را در هر زمینه ای برآورده نماید. با چنین توصیفی برندی می تواند موفق باشد که بتواند در فضای آنلاین محصول خود را بهتر معرفی نماید و امکان خرید راحت تری را به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم نماید. بنابراین چنانچه بخواهیم چند مورد از مزیت های دیجیتال مارکتینگ را به صورت مختصر نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان سنجش میزان اثربخشی هر کمپین تبلیغاتی

در تبلیغاتی که از طریق روزنامه ها انجام می شود، امکان تعیین دقیق میزان تعداد دفعاتی که تبلیغ ما دیده شده است وجود ندارد در حالیکه در هر یک از روش های دیجیتال مارکتینگ به راحتی می توان این کار را انجام داد.

با توجه به اینکه هر دسته مشتریان اولویت ها و سلایق خاص خود را می توانند داشته باشند در دیجیتال مارکتینگ می توان برای هر یک از آن دسته های محصول پیشنهادی را به نحو خاصی نمایش داد و معرفی کرد تا بتوان اثربخشی تبلیغات را افزایش داد.

  • هزینه پایین دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ هزینه های به مراتب پایین تری نسبت به بازاریابی سنتی دارد و کسب و کارهای کوچک به هیچ عنوان نمی توانستند از عهده هزینه های آن برآیند

  • دسترسی به جامعه بزرگتر

در دیجیتال مارکتینگ کسب و کار ها به جامعه مخاطب بزرگتری دسترسی دارند که بتوانند محصولات خود را به آنها معرفی نمایند.

  • امکان تغییر سریع استراتژی های بازاریابی بر اساس شرایط

پس از انجام هر کمپین بازاریابی و بررسی نتایج به دست آمده و همچنین بر اساس شرایط محیطی و اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد که می تواند در احتیاجات و نیازهای مشتریان تغییراتی را ایجاد نماید این امکان وجود دارد که با سرعت زیادی در کمپین های جدید تبلیغاتی استراتژی های جدیدی را اتخاذ نمود.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با دیجیتال مارکتینگ داشته باشید پینشهاد می کنیم محتوای دیجیتال مارکتینگ چیست را می توانید دنبال کنید

 

ضرورت استفاده از متخصصین دیجیتال مارکتینگ

اما نکته ای که در دیجیتال مارکتینگ باید به آن اذعان کرد این است که با توجه به اینکه روش های متعددی در این حوزه برای بازاریابی و معرفی محصولات وجود دارد و همه این روش ها نیاز به تخصص خاص خود می باشند. پیدا کردن اینکه از چه روشی را در چه زمانی استفاده نمایند تا حداکثر اثربخشی حاصل شود برای همه صاحبان کسب و کارها کار دشواری است. به ویژه آنکه اجرای هر روش نیز نیازمند دانش و تجربه خاص می باشد. از همین رو است که بهره گیری از متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ در هر کسب و کاری امری اجتناب ناپذیر است. حداقل اینگونه به نظر می رسد که در ابتدای کار باید از مشاورین و متخصصین این حوزه استفاده کرد و پس از اجرای کار به دفعات و اطمینان از روش مناسب در کسب و کار مورد نظر تیم اجرایی خود کسب و کار می توانند بدون نیاز به مشاورین این کار را تکرار نمایند.

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار * دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار * دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار * دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار*دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

 

 

معرفی یک آزانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ آرام نگارین کاسپین به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های ارایه دهنده خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ به صورت متمرکز در حوزه، خدمات ارایه می دهد. این خدمات از طریق متخصصینی که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند و رزومه خوبی در این زمینه دارند به کسب و کار های مختلف در کشور ارایه می شود. در این زمینه تاکنون با شرکت های زیادی همکاری داشته است. این آژانس به دنبال ایجاد یک حس رضایتبخش برای کاربر از طریق برقراری ارتباط با سایت های مشتریان خود می باشد و انجام تحقیقات لازم در زمینه فعالیت کاربر بر روی سایت و شناسایی نیاز ها و خواسته های کاربر نیز از خدمات قابل ارایه این آژانس به مشتریان خود می باشد. به منظورآشنایی بیشتر با خدمات آژانس در زمینه دیجیتال مارکتینگ می توانید  به سایت رسمی مراجعه بفرمایید. در سایت آژانس اطلاعات تکمیلی در این زمینه وجود دارد که هر بازدیدکننده ای می تواند به آن مراجعه نماید.

دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی

×