start a business

چگونه یک استراتژی موفقیت در کسب و کار ایجاد کنیم

اختصاص وقت برای بررسی صنعت و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما راهی عالی برای قرار دادن خود در راهی به سوی عظمت است. هنگام تعریف موفقیت برای کسب و کار خود ، این نکات را به خاطر بسپارید.

اهداف تجاری خود را بنویسید.

تعیین اهداف بلند مدت به شما کمک می کند تا موفقیت را برای شما مشخص کنید. گاهی اوقات ، قرار دادن ایده های خود روی کاغذ به شما کمک می کند تا چشم انداز کسب و کار خود را ترسیم کنید و دقیقاً به شما نشان می دهد که برای رسیدن به آنجا باید چه کار کنید.

برای تعیین این اهداف ، با برنامه کاری خود بنشینید  و به اهداف تجاری یک ، پنج و 10 ساله خود فکر کنید. تجارت خود را در هر مرحله کجا می بینید؟ آیا یک موضوع مشترک در میان آن اهداف وجود دارد؟ چشم انداز موفقیت خود را برای هر دوره زمانی بنویسید و هر ساله برنامه را مرور کنید تا ببینید چطور دید شما تغییر کرده است.

یک استراتژی موفقیت در کسب و کار

عینی باشید

در حال تعیین اهداف ، تا آنجا که ممکن است واقع بین و روشن فکر باشید. “یک چیز است که می تواند باعث شکستن و یا یک کسب و کار میزان آمادگی و برنامه ریزی است که عینی انجام است، گفت:” Deryck اردن، موسس و مدیریت وکیل  اردن مشاور . “اشتیاق مهم است ، اما اجازه ندهید اشتیاق شما عینیت شما را کور کند.”

یک استراتژی موفقیت در کسب و کار

از روش SMART استفاده کنید.

برای تعیین اهداف خود ، از روش SMART استفاده کنید: خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و زمان گرا باشید. استفاده از این روش به شما کمک می کند هنگام ایجاد هر هدف شغلی ، هدف خود را در ذهن داشته باشید. علاوه بر این ، به شما این امکان را می دهد که در مورد اینکه چگونه این هدف می تواند به ایده شما برای موفقیت کمک کند ، فکر کنید. [مشاهده مقاله مرتبط:  چگونه اهداف SMART را برای تجارت خود توسعه دهیم ] 

یک استراتژی موفقیت در کسب و کار

رشته خود را مطالعه کنید.

در مورد صنعت ، رقابت و مخاطبان خود کاملاً تحقیق کنید. با انجام این کار ، اهداف خود را واقع بینانه و “شایسته” نگه می دارید – یعنی ارزش وقت و تلاش خود را در ایجاد و دیدن آنها دارید.

جان لی دوما ، بنیانگذار و مجری پادکست تجاری ” کارآفرین در آتش ” گفت: “موفقیت تحقق تدریجی یک هدف شایسته است .” “برای من ، کلمه کلیدی در اینجا” شایسته “است. این را از خود بپرسید: “اگر به هدف خود برسید ، آیا به آن به عنوان هدفی که ارزش رسیدن به آن را دارد نگاه خواهید کرد؟”

نکته مهم: برای ایجاد یک برنامه موثر و استراتژیک برای موفقیت ، حتما در مورد صنعت خود تحقیق کنید. شما همچنین باید اهداف واقع بینانه را با استفاده از روش SMART توسعه دهید.

یک استراتژی موفقیت در کسب و کار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی

×