بیزینس کوچینگ

کجا می توانم یک برنامه بیزینس کوچینگ در رشت پیدا کنم؟

Online Business Coaching

مقدمه

می توانید برنامه بیزینس کوچینگ در رشت را که نتایج ماندگار و اساسی ارائه می دهد، شناسایی کنید؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم با یک مدرسه عالی تجارت شروع کنید. به عنوان مثال IMD مرتباً در بین بهترین ها قرار می گیرد – به عنوان مثال Financial Times IMD را در برنامه های باز جهان در سال 2017 به عنوان رتبه اول قرار داده است

IMD با هدایت چشم انداز بهترین توانایی در جهان در ایجاد امکان توسعه رهبران موفق جهانی ، طیف وسیعی از برنامه ها را برای رفع نیازهای واقعی مدیران در هر مرحله از حرفه خود ارائه می دهد. هر برنامه مربیگری کسب و کار نیازهای خاص اجرایی خاص را برای یک مرحله شغلی خاص هدف قرار می دهد و شامل تیمی از مربیان حرفه ای است که از آخرین روش های کوچینگ استفاده می کنند.

چه نوع نتیجه ای را باید از برنامه بیزینس کوچینگ ببینم؟

بیایید دوباره به بررسی تحرک افراد IMD بپردازیم. شرکت کنندگان گذشته در بسیج مردم به طور مداوم پیشرفت های قابل توجهی را در اثربخشی کلی خود در تیم های انگیزشی گزارش می دهند. آنها به دلایلی دقیق تر کار می کنند و انتخاب درستی دارند . افزایش سطح خودآگاهی ، تمرکز و اشتیاق به آنها اعتماد به نفس تازه ای در برابر چالش های بسیاری که در زندگی شخصی و شغلی آنها وجود دارد ، می دهد. به طور خلاصه ، آنها عملکرد تجاری خود را بالا برده و نوعی رهبر هستند که تیم های خود را الهام می گیرند و بسیج می کنند. آنها با کمک یک برنامه کوچینگ تجاری با کیفیت به آنجا رسیدند.

بیزینس کوچینگ

اما یک برنامه مربیگری خوب کسب و کار چگونه کار می کند؟

بدیهی است که اولین وظیفه یک برنامه خوب فراهم آوردن بستر موثر برای اهداف برنامه بیزینس کوچینگ در رشت ذکر شده در بالا است. برخی از ویژگی هایی که اثربخشی را تضمین می کنند:

  • تیمی از مربیان بسیار حرفه ای با دانش رفتاری گسترده و مهارت کار. در چندین سطح تجزیه و تحلیل ، پویایی گروه را مشخص و برجسته می کنند و از آن برای ارتقا to یادگیری استفاده می کنند.
  • یک محیط غیرقابل قضاوت، ایمن و حمایتی که به شرکت کنندگان اجازه می دهد. تا به اعماق خود برسند و رفتارهایشان را واقعاً کشف کنند. رهبری خود را آزمایش کنند و به بازخورد سازنده پاسخ دهند.
  • ارزش یک برنامه مربیگری کسب و کار زمانی بیشتر افزایش می یابد که در چارچوب یک برنامه آموزش رهبری ارائه شود که نیازهای خاص توسعه اجرایی را هدف قرار دهد.
  • سرانجام ، بهترین برنامه کوچینگ مشاغل با همراهی شرکت کنندگان در محیط های خود از طریق پشتیبانی پس از برنامه ، از اثرات ماندگار اطمینان حاصل خواهد کرد.

بیزینس کوچینگ

ادامه اما یک برنامه مربیگری خوب کسب و کار چگونه کار می کند؟

یک نمونه عالی از چنین برنامه بیزینس کوچینگ ، بسیج افراد IMD است . با توجه به مدیران باتجربه که می خواهند یک گام در رهبری خود تغییر دهند. بسیج مردم شامل مربیگری فردی و گروه های کوچک توسط مربیان متخصص ماهر در طول برنامه است.

شما این فرصت را دارید که جنبه های مختلف رهبری خود را درک کنید. افرادی را که می خواهید به عنوان یک رهبر باشید کشف کنید ، موقعیت های رهبری را تجربه کنید و نقش رهبری خود را تجربه کنید. همچنین با تلفیق و پیاده سازی یادگیری های خود با سه جلسه کوچینگ پیگیری بعد از برنامه ، پشتیبانی دریافت می کنید . نتیجه؟ شما رهبر درون خود را آزاد می کنید ، انرژی خود را تجدید می کنید. آنها می آموزید که مردم را به سمت اهداف کلیدی کسب و کار بسیج کنید .

شرکت آرام نگارین کاسپین با دارا بودن بیزینس کوچینگ های جوان. متخصص شما را جهت بهبود و توسعه کسب و کار هدایت و راهنمایی می نماید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *