بیزینس کوچینگ

آنچه شما باید از بیزینس کوچینگ در رشت انتظار داشته باشید

بیزینس کوچینگ در رشت

مقدمه

اغلب از من می پرسند ، “یک بیزینس کوچینگ در رشت چه کاری انجام می دهد؟” و “چگونه یک بیزینس کوچینگ در رشت می تواند به من کمک کند”. هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد زیرا هر موقعیت مربیگری منحصر به فرد است.

بیزینس کوچینگ

از یک مربی، خواه در شغل، پیشرفت شغلی، ورزشی یا فعالیت دیگری باشد. باید موارد زیر را انجام دهد:

  1. تعریف چشم انداز نتیجه مطلوب: یک فصل برنده شدن ، افزایش فروش یا سود و غیره.
  2. ارائه یک دید عینی و صریح از وضعیت فعلی: عوامل خارجی و داخلی موثر بر سازمان
  3. استفاده از یک فرایند سیستماتیک برای تجزیه و تحلیل وضعیت را شناسایی کنید و اقداماتی را که سازمان را به نتیجه مطلوب می رساند ، شناسایی کنید.
  4. سازمان را به تعهد به اقداماتی که باید اجرا شود راهنمایی کنید و اهداف قابل سنجشی تعیین کنید که برای ارزیابی پیشرفت به حالت مطلوب مورد استفاده قرار گیرد
  5. ایجاد مسئولیت پذیری از افراد و سازمان برای انجام اقداماتی که آنها مسئول هستند.

بیزینس کوچینگ در رشت

شرایط مربی کارآمد

در این فرآیند ، ارزشی که یک مربی ارائه می دهد آشکار می شود. شما باید از یک مربی کارآمد انتظار داشته باشید:

  1.  دید واضحی از آنچه مهم است و چه چیزی باعث تغییر در سازمان نمی شود، در نتیجه به سازمان کمک می کند تا منابع موجود را به کارآمدترین روش متمرکز کند.
  2. یک محیط متمرکز بر نتایج که در آن سیاست ، شخصیت و نظرات با تحلیل مبتنی بر واقعیت، ارتباطات آزاد، تصمیم گیری قاطع و اقدام متمرکز جایگزین می شوند .
  3. بینش از منظر خارج از سازمان بر اساس تجربه گسترده
  4. سیستمی که نتایج را اندازه گیری می کند و بازخوردهای لازم را درباره آنچه که کار نمی کند، ارائه می دهد.

بنابراین آن را دارید: چه چیزی از بیزینس کوچینگ خود انتظار دارید. اما معادله مربیگری مبتنی بر اهداف موثر طرف دیگری دارد و آن سازمان و افرادی است که مربی با آنها کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، برای تهیه یک نسخه از مقاله من در مورد راز “نحوه استفاده موثر از مربی” با من تماس بگیرید.

بیزینس کوچینگ در رشت

یک بیزینس کوچینگ در رشت با کمک به آنها برای روشن کردن چشم انداز تجارت و چگونگی سازگاری آن با اهداف شخصی ، صاحب مشاغل را در اداره مشاغل یاری و راهنمایی می کند . بیزینس کوچینگ فرآیندی است که برای هدایت تجارت از جایی که اکنون به مکانی که صاحب تجارت می خواهد، استفاده می شود.

به نظر می رسد کارآفرینانی که مربیگری زندگی و شغلی ارائه می دهند در همه جا ظاهر می شوند. این به وضوح یک میدان گرم است. اما بدون هیچ مانعی برای ورود ، هر کسی که به اینترنت متصل باشد می تواند مربی باشد. با این وجود همه خوب یا موفق نخواهند بود. این مشاوران در شرکت آرام نگارین کاسپین از طریق تجارت مربیگری خود میلیون ها درآمد کسب کرده اند. در اینجا توصیه های آنها برای شروع کار و ایستادگی کردن در میان مردم وجود دارد.

نکته) حتما درباره کجا می توانم یک برنامه بیزینس کوچینگ در رشت برای کسب و کار پیدا کنم؟ بخوانید.

بیزینس کوچینگ در رشت

شرکت آرام نگارین کاسپین

من خودم به عنوان یک مدیرعامل شرکت آرام نگارین کاسپین ، چالش هایی را که در بازار چالش برانگیز امروز با آن روبرو هستید را درک می کنم. در عین حال ، با شغل مدیر ، بازاریابی و استراتژیست در شرکت های بزرگ ، مجموعه ای بی نظیر از ابزارها را برای کمک به افرادی که بیزینس کوچینگ آنها هستم ، فراهم می کنم. برای درک اینکه چگونه بیزینس کوچینگ می تواند به شرکت شما کمک کند ، جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
بیزینس کوچینگ

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *