دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ در رشت

دیجیتال مارکتینگ رشت

مقدمه

برای تعیین استراتژی دیجیتال مارکتینگ در رشت باید بنیاد درستی داشته باشید، ترافیک بیشتر جذب کنید و تولیدات تجارت خود را رشد دهید. در این صورت مسیر برای شما هموار می شود.

بنابراین ، آیا می خواهید از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود هدایت بیشتری داشته باشید؟ عالی. ما یک چارچوب استراتژی دیجیتال مارکتینگ ساخته ایم که این کار را انجام می دهد.

برنامه دیجیتال مارکتینگ ما طراحی شده است تا خریداران احتمالی بیشتری را به وب سایت شما هدایت کند ، این چشم اندازها را به لید تبدیل کند و آن را به فروش برساند.

آیا می خواهید یک مشاور، کسب و کارتان را بررسی کرده و با سال ها تجربه خود یک استراتژی بهینه و منحصر به فرد برای کسب و کارتان تدوین کند، پیشنهاد می کنم: مشاوره کسب و کار در گیلان را مطالعه کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ در رشت کاملاً قابل توضیح است. این به عنوان بازاریابی آنلاین و اینترنتی با استفاده از ابزارهای دیجیتال تعریف می شود.

اما دیجیتال مارکتینگ همچنین در مورد نوع متدولوژی است که ما از آن ابزارها استفاده می کنیم.

بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی به ایجاد تجربه مشتری بر اساس اعتماد متمرکز است ، که برعکس بازاریابی خروجی یا بازاریابی “وقفه” (بازاریابی تلفنی ، بیلبورد ، اسپم و غیره) است. درباره تفاوت در مقاله ما با عنوان ” بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی خارج از کشور ” می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید .

در اینجا توجه به این نکته مهم است که یک استراتژی ورودی عالی یک شبه اتفاق نمی افتد. اینجاست که وارد می شویم.

دیجیتال مارکتینگ در رشت

برنامه دیجیتال مارکتینگ ما چگونه کار می کند؟

ما یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ در رشت برای شما تنظیم کرده ایم که براساس اهداف تجارت شما تنظیم شده است. سپس برنامه را بصورت ماهانه اجرا می کنیم.

این طرح به سه قسمت مهم تقسیم می شود:

  1. چشم اندازهای بیشتری را جذب کنید: از طریق بازاریابی محتوا (وبلاگ نویسی) ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و رسانه های اجتماعی به بازدید بیشتر وب سایت دست پیدا کنید.
  2. تبدیل پیوندهای بیشتر: هنگامی که بازدید بیشتری در وب سایت خود دارید ، باید ترافیک بازدیدکننده وب سایت ناشناس را به یک سرنخ قابل شناسایی تبدیل کنید. این کار را از طریق پیشنهادات غیرقابل مقاومت محتوای قابل بارگیری (مانند کتابهای الکترونیکی و وبینارها) ، پرورش منجر به ایمیل ، آزمایش A / B و فیلم های جذاب انجام می دهیم.
  3. فروش بیشتر را ببندید: اگر بسته نشود ، سرنخ خوب نیست. ما با استفاده از ابزارها و داده های جدید ، تیم فروش شما را توانمند می کنیم تا به آنها کمک کند تا بیشتر هدایای ارسال شده را ببندند.

ادامه برنامه دیجیتال مارکتینگ ما چگونه کار می کند؟

اینجاست که یک پایه محکم وارد عمل می شود. ما فقط بخاطر این کار محتوا ایجاد نمی کنیم یا یک تبلیغ پولی اجرا نمی کنیم. در عوض ، ما تلاش می کنیم چالش ها و نکات دردناک مخاطب شما را بشناسیم ، فرصت های کلمات کلیدی را شناسایی کنیم و محتوای سفارشی ایجاد کنیم که تجارت شما را به عنوان بهترین راه حل خود قرار دهد. ما اغلب در مورد شرکت هایی می شنویم که خیلی زود از محتوا منصرف می شوند. اما اگر از نظر استراتژیک ایجاد شود ، این محتوا می تواند همیشه کمی بیشتر برای تجارت شما کار کند.

در Vital ، ما به طور مداوم محتوای شما را بهینه می کنیم ، خواه یک ویدیو ، وبلاگ یا کتاب الکترونیکی باشد. ما با رهبران اندیشه صنعت پیوند برقرار می کنیم. سپس ، برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن آن ، مرتباً آن را کنترل و اندازه گیری کنید. ما ترافیک ، تبدیل ها را تجزیه و تحلیل می کنیم. اگر ترافیکی بدون تبدیل وجود داشته باشد ، چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم؟ بیایید تماس روی صفحه را برای اقدام تنظیم کنیم. سپس ، ما دوباره اندازه گیری خواهیم کرد. با این رویکرد ، هر محتوا به یک دارایی تبدیل می شود. و در نهایت ، نام تجاری شما به راه حل انتخابی تبدیل می شود.

تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ما از طریق یکاستراتژی دیجیتال مارکتینگ در رشت متمرکز بر تأثیر ، به دیجیتال مارکتینگ می پردازیم. ما دریافتیم که ما به یک تیم داخلی احتیاج داریم که بتواند قسمت جلویی را بسازد و تمام ادغام ها را در قسمت باطن راهنمایی کند. وقتی این تاکتیک ها با هم استفاده می شوند ، رویکردی جامع برای هدایت بیشتر تجارت شما ایجاد می کنند. آنها یک چارچوب دیجیتال مارکتینگ جامد ایجاد می کنند.

در اینجا برخی از روشهای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
  • تولید وبینار
  • بازاریابی محتوا (وبلاگ نویسی و مقاله نویسی)
  • پیشنهادات محتوای قابل بارگیری (کتابهای الکترونیکی ، کاغذهای سفید ، وبینارها)
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • تولید فیلم
  • طراحی وب سایت تست A / B
  • استراتژی صفحه فرود
  • استراتژی تماس برای اقدام
  • لینک سازی / کسب درآمد
  • طراحی اینفوگرافیک
  • اتوماسیون بازاریابی
  • استراتژی پرورش سرب
  • روابط عمومی (روابط عمومی)

دیجیتال مارکتینگ رشت

این برنامه به صورت ماهانه اجرا می شود. پس از مراحل ارزیابی و برنامه ریزی اولیه ، ما یک طرح استراتژی دیجیتال مارکتینگ در رشت به صورت  سفارشی برای دستیابی به اهداف شغلی در اختیار شما قرار می دهیم و سپس بنیان شما را بنا می کنیم.

ارزیابی

ابتدا ، ما یک سری ممیزی ها را از طریق تلاش های خروجی شما و فعالیت های فعلی دیجیتال مارکتینگ شما (سئو ، محتوا ، ایمیل ، اجتماعی ، PPC ، اتوماسیون) انجام می دهیم تا فرصت ها را شناسایی کنیم. پس از جمع آوری داده ها ، ما فضای دیجیتال مارکتینگ رقابت را ارزیابی می کنیم تا برتری رقابتی کسب و کار شما را کشف کنیم.

برنامه ریزی

با توجه به این بینش ، ما یک برنامه سفارشی بر اساس شرکت شما ، رقابت شما ، صنعت و اهداف شما ایجاد می کنیم. برنامه استراتژیک اولیه ای که ارائه می دهیم ، تاکتیک هایی را که باید طی 12 ماه بعدی اجرا شود ، بیان می کند.

بنیاد خود را بنا کنید

در مرحله بعدی ، ما بنیاد دیجیتال مارکتینگ شما را ایجاد و ارتقا می دهیم. از وب سایت تا رسانه های اجتماعی ، ایمیل به CMS ؛ اگر شکسته ، ناکافی یا موجود نباشد ، آن را اصلاح و بهینه می کنیم. این به معنای یک وب سایت جدید ، بررسی لیست ایمیل ، یا پیاده سازی SEO است ، برای به حداکثر رساندن ROI شما باید همه درست باشد.

آیا می توانید خانه ای بدون بنیاد بسازید؟ مطمئن. آیا می تواند در برابر طوفان مقاومت کند و از رشد خانواده شما حمایت کند؟ نه. و همین امر در مورد استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت شما نیز صدق می کند.

بسیاری از چارچوب های بازاریابی درست در ایجاد ترافیک و ایجاد سرنخ فرو می روند. اما این همانند ساختن دیوارها و نصب درب ها قبل از وقت گذاشتن برای پایه ریزی مناسب برای خانه خود است.

بنیادها کارهایی بیش از فراهم آوردن پایه انجام می دهند. آنها عایق بندی می کنند ، با رطوبت مبارزه می کنند و از جابجایی و نشست از زمین جلوگیری می کنند. پایه های خوش ساخت باید برای همیشه دوام داشته باشند. یک بنیاد قوی دیجیتال مارکتینگ تفاوتی ندارد. این باعث ایجاد آگاهی از برند می شود ، باعث ایجاد ترافیک می شود و از طریق قیف شما را به مرحله تصمیم گیری هدایت می کند. و ، این تجارت شما را برای یک عمر موفقیت تنظیم می کند.

ادامه بنیاد خود را بنا کنید

برای دستیابی به رشد نمایی ، استراتژی شما باید جامع نگر باشد. هر یک از عناصر دیجیتال مارکتینگ تغییر شکل می دهد. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن وبلاگ هستید ، این مقاله می تواند برای بهبود رتبه شما دارای ارزش SEO باشد. الهام بخش یک کمپین بازاریابی عالی از طریق ایمیل. به مکانی مطلوب برای هدایت تبلیغات پولی خود تبدیل شوید. و فرصتی ایده آل برای نگهداری محتوای برتر است که خریداران احتمالی را به سمت مرحله تصمیم گیری سفر خود جلب می کند.

تصور کنید اگر هیچ یک از این قطعات دیجیتال مارکتینگ همزمان کار نمی کنند؟ برای کار شما بسیار ناکارآمد (و گران) خواهد بود. وقتی از اتصال آگاه باشید و به طور مداوم از هر کانال به طور مثر استفاده می کنید ، از یک پایه و اساس دیجیتال مارکتینگی استفاده می کنید. و این پایه محکم تضمین می کند که شما می توانید معیارهای پایه درست را ایجاد کنید ، نتایج را اندازه بگیرید و به اهداف خود برسید. دوباره و دوباره. اینجاست که وارد می شویم.

بدون وجود پایه و اساس مستقل دیجیتال مارکتینگ ، کسب و کار شما در برابر بحران های اقتصادی مقاومت نخواهد کرد یا به همان اندازه موثر رشد نخواهد کرد. ناگفته نماند ، چرا جایی که جایی برای ارسال ترافیک وجود ندارد یا هیچ استراتژی برای پرورش مزیت ها پس از رسیدن آنها وجود ندارد ، چرا پول را صرف تبلیغات پولی می کنید؟

چگونه پیشرفت را ردیابی می کنیم؟

ما قاطعانه اعتقاد داریم که “آنچه شما نمی توانید اندازه بگیرید ، نمی توانید آن را بهبود بخشید.” بنابراین ، ما گزارش های جامع ماهانه ارائه می دهیم. این گزارش ها جزئیات پیشرفت ما در جهت دستیابی به اهداف شما را شامل می شوند و شامل معیارهایی مانند ترافیک وب سایت ، ارسال فرم ، بارگیری ، منجر ایجاد شده ، بسته شدن هدایت و حتی تماس تلفنی با شماره فروش شما هستند. ما همچنین برنامه ماه بعد را مرور می کنیم (تقویم ماهانه تاکتیک ها و وظایف را تقسیم می کنیم) و جلسات هفتگی اعلام حضور را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که همه پروژه ها در مسیر خود قرار دارند.

سرمایه گذاری شما چیست؟

یک مشتری دیجیتال معمولی بصورت ماهانه با Vital کار می کند و ماهانه بین 5000 تا 25000 دلار برای برنامه دیجیتال مارکتینگ خود سرمایه گذاری می کند. سطح سرمایه گذاری تعیین می کند که چند ساعت در ماه برای تیم ما برای تهیه و اجرای برنامه سفارشی شما در دسترس باشد. سرمایه گذاری شما به اهداف خاص تجاری / هدایت شما و سرعت رسیدن به آنها بستگی دارد.

با چه کسانی کار می کنم؟

شما یک تیم کامل و اختصاصی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ رشت متعهد به تجارت خود خواهید داشت ، از جمله:

  • استراتژیست
  • مشاور ارشد
  • مشاور
  • کارشناس سئو
  • استراتژیست محتوا
  • کپی رایتر
  • طراح گرافیک
  • توسعه دهنده وب
  • متخصص شبکه های اجتماعی
  • عکاس و فیلمبردار

شما یک تیم کامل از متخصصان دیجیتال مارکتینگ رشت دارید که به تجارت خود اختصاص داده اند.

پیشنهاد: مشاوره سالن زیبایی در رشت

نتایج چیست؟

مشتریان ما طی این سالها رشد چشمگیر سرب و درآمد خود را دیده اند. در اینجا فقط چند مورد موردی وجود دارد که به تفکیک مرحله ای از چگونگی کمک برنامه دیجیتال مارکتینگ به رشد تجارت ارائه می شود.

  • شرکت تولید کننده 7 ماه افزایش 177 درصدی در سرب را مشاهده می کند
  • شرکت ساخت و ساز و املاک و مستغلات منازل افزایش 77 درصدی سرب را می بیند

نکته) حتما درباره توسعه کسب و کار در گیلان بخوانید.

سوالات متداول درباره برنامه دیجیتال مارکتینگ ما

احتمالاً در مورد جزئیات نحوه کار این برنامه سوال کرده اید. به جای اینکه آنها را مخفی نگه داریم و شما را مجبور کنیم با ما تماس بگیریم ، ما می خواهیم آنها را مستقیماً با شما به اشتراک بگذاریم. ما یک لیست در حال اجرا شامل 25+ سوال که مردم معمولاً درباره نحوه کار این برنامه دارند ، نگه می داریم. برخی از این سوالات عبارتند از:

  • با چه سرعتی نتایج را مشاهده خواهم کرد؟
  • چه بازگشت سرمایه ای باید انتظار داشته باشم؟
  • چه تعداد مشتری دیگر در این برنامه وجود دارد؟
  • آیا هزینه های اضافی وجود دارد؟
  • آیا می توانید برای صنعت / شرکت من بنویسید؟
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *