اینستاگرام

21 نکته بازاریابی اینستاگرام برای تجارت که نمی توانید نادیده بگیرید

بازاریابی اینستاگرام

1. از یک حساب تجاری استفاده کنید

در صورتی که قصد دارید در حین استفاده از یک حساب شخصی به بقیه نکات بازاریابی اینستاگرام بپردازید، در اینجا دلیلی است که باید تجدید نظر کنید.

یک حساب تجاری به شما امکان دسترسی به ویژگی هایی را می دهد که نمی توانید با یک حساب شخصی از آنها استفاده کنید، از جمله:

  • بینش اینستاگرام (به نکته 21 مراجعه کنید)
  • تبلیغات اینستاگرام (به نکته 20 مراجعه کنید)
  • خرید اینستاگرام (نکته 16 را ببینید)
  • صندوق های پیام رسانی اولیه و ثانویه
  • اطلاعات تماس و یک دکمه تماس برای اقدام در نمایه شما

حساب سازنده مجموعه ای از مزایای خاص خود را برای تأثیرگذاران و سازندگان محتوا دارد. اما برای اکثر بازاریابان، حساب تجاری جایی است که در آن قرار دارد. به بالای این پست برگشته و حساب خود را تبدیل کنید اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

2. در بازاریابی اینستاگرام ، اهداف خود را به وضوح مشخص کنید

همه پلتفرم های اجتماعی ابزار هستند. اما شما نمی توانید از آن ابزارها به طور موثر استفاده کنید مگر اینکه بدانید می خواهید چه چیزی بسازید.

بازاریابی اینستاگرام برای بازاریابان مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد. آیا به دنبال این هستید که:

  • برای کسب و کار خود حضور آنلاین ایجاد کنید؟
  • افزایش آگاهی از برند؟
  • سرنخ های جدید دریافت کنید؟
  • آیا نام تجاری خود را به عنوان یک رهبر صنعت تثبیت می کنید؟
  • محصولات را مستقیماً از برنامه بفروشید؟

حتی ممکن است بخواهید چندین نتیجه مختلف را با هم ترکیب کنید. اما اگر ندانید که می‌خواهید استراتژی اینستاگرام شما را به کجا برساند، بعید است که به آنجا برسید.

ما یک پست وبلاگ کامل در مورد هدف گذاری داریم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید چه چیزی برای کسب و کارتان اهمیت دارد.

3. مخاطبان خود را بشناسید

یک تحقیق مقدماتی کوچک می تواند به شما کمک کند زمانی که به نحوه بازاریابی در اینستاگرام فکر می کنید، به بهترین وجه می توانید به چه کسانی دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، پست ما در جمعیت شناسی اینستاگرام نشان می دهد که:

  • فعال ترین اینستاگرامرها بین 18 تا 29 سال هستند.
  • ایالات متحده بزرگترین بازار اینستاگرام است.
  • ساکنان شهری بیشتر از همسالان خود از اینستاگرام استفاده می کنند.

اما این بدان معنا نیست که شما فقط باید از اینستاگرام برای دسترسی به آمریکایی های شهری در دهه 20 زندگی خود استفاده کنید. در عوض، باید بازار هدف خود را تعریف کنید تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً با آن مخاطب صحبت کند.

زمانی که زمان انتخاب گزینه های هدف گذاری برای تبلیغات اینستاگرام شما فرا می رسد، این امر نیز حیاتی خواهد بود.

بازاریابی اینستاگرام

4. برای بازاریابی اینستاگرام، پروفایل خود را بهینه کنید

تنها با 150 کاراکتر، بیوگرافی اینستاگرام شما باید تاثیر اولیه خوبی بگذارد، شخصیت برند شما را منتقل کند و به مردم بگوید که چرا باید حساب اینستاگرام شما را دنبال کنند.

این چیزهای زیادی است که از یک فضای کوچک می توان پرسید.

خوشبختانه، شما همچنین چند فیلد دیگر را در پروفایل اینستاگرام خود دریافت می کنید تا نشان دهید که برند شما چیست و پیدا کردن شما را برای افراد آسان تر می کند. این شامل:

  • نام شما: 30 کاراکتر، در جستجو گنجانده شده است.
  • نام کاربری شما: AKA your handle. حداکثر 30 کاراکتر، در جستجو گنجانده شده است.
  • وب سایت شما: یک URL قابل کلیک که می توانید هر چند وقت یکبار که دوست دارید تغییر دهید.
  • دسته: یک ویژگی تجاری که بدون استفاده از کاراکترهای بیو به مردم می‌گوید در مورد چه چیزی هستید.
  • اطلاعات تماس: به افراد بگویید کجا شما را پیدا کنند.
  • دکمه های Call-to-Action: راهی به اینستاگرامرها بدهید تا مستقیماً از صفحه نمایه شما با شما ارتباط برقرار کنند.

Tourism Vancouver به خوبی از تمام زمینه هایی که نمایه ارائه می دهد استفاده می کند.

منبع: @Inside_Vancouver در اینستاگرام

برای استراتژی های بیشتر پروفایل، پست وبلاگ ما را در مورد نحوه بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار بررسی کنید .

5. عکس پروفایل مناسب را انتخاب کنید

برای اکثر برندها، عکس پروفایل اینستاگرام شما باید لوگوی شما باشد. این به ارائه اعتبار کمک می کند و به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در یک نگاه ببینند که شما چه کسی هستید.

عکس پروفایل اینستاگرام شما با ابعاد ۱۱۰ در ۱۱۰ پیکسل به صورت دایره ای با قطر ۱۱۰ پیکسل برش داده می شود. با این حال، در 320 در 320 پیکسل ذخیره می شود، بنابراین باید فایلی به بزرگی آپلود کنید تا مطمئن شوید که اگر اینستاگرام نحوه نمایش عکس های پروفایل را تغییر دهد، همچنان خوب به نظر می رسد.

اگر لوگوی شما مربع است، باید کوچک‌نمایی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز در دایره نشان داده می‌شود:

منبع: The Home Depot در اینستاگرام

6. محتوای بصری جذاب ایجاد کنید

اینستاگرام یک رسانه بصری است، بنابراین پست های شما به سادگی باید عالی به نظر برسند. شما نیازی به تجهیزات عکاسی حرفه ای ندارید، اما عکس ها و فیلم های شما باید حداقل شارپ ، روشن، ترکیب بندی خوب و فوکوس باشند.

اگر از تصاویری غیر از عکس‌ها، مانند اینفوگرافیک یا انیمیشن استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که واضح، واضح، خوانا و چشم‌نواز هستند.

مهمتر از آن، محتوای بصری شما باید قانع کننده باشد. عکس های عالی خوب هستند، اما اگر داستانی را تعریف نکنند، یا بینندگان را هیجان زده نکنند، دنبال کننده ها را جذب نخواهند کرد.

مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • پست های پشت صحنه: به دنبال کنندگان نگاهی به دفتر، ویترین فروشگاه یا فرآیند تولید خود بیندازید.
  • نقل قول ها و تصاویر مبتنی بر متن: برای ایجاد محتوای جذاب بصری بدون نیاز به عکس، با متن بازی کنید.
  • Regrams و UGC: محتوای تولید شده توسط کاربر ذاتاً معتبر و قانع کننده است.
  • پست های آموزشی : آموزش به فالوورها برای رسیدن به یک هدف تقریباً به همان اندازه قانع کننده است.
  • ویدیوها: حداکثر طول یک پست ویدیویی در اینستاگرام 60 ثانیه است، اما می‌توانید با IGTV بسیار طولانی‌تر بروید .
  • قرقره ها: نکته 17 را برای جزئیات بیشتر در مورد این فرمت ویدئویی چند برش ببینید.

Beauty Brand Glow Recipe از ویدیوهای IGTV برای نمایش روتین های مراقبت از پوست برای انواع پوست با استفاده از محصولات خود استفاده می کند. آن‌ها پیش‌نمایش‌های ویدیوهای طولانی‌تر را در فید اخبار ارسال می‌کنند، بنابراین دنبال‌کنندگان همیشه می‌دانند چه زمانی یک آموزش جدید برای تماشا آماده است.

اگر به الهام بیشتر نیاز دارید، یک پست وبلاگ کامل پر از ایده های محتوایی برای اینستاگرام داریم.

به خاطر داشته باشید که اگر مردم الهام بگیرند که پست‌های فید خبری شما را در استوری‌هایشان به اشتراک بگذارند، محتوای متقاعدکننده می‌تواند دسترسی شما را افزایش دهد. بنابراین، زمانی که به این فکر می کنید که چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام بازاریابی کنید، روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد، نه فقط یک لایک سریع.

7. ظاهر برند خود را در اینستاگرام ایجاد کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید چه نوع محتوایی را منتشر کنید، باید تصمیم بگیرید که چگونه به نظر می رسد. همانطور که در پست خود در مورد ایجاد زیبایی شناسی اینستاگرام توضیح دادیم ، رنگ بر تصمیمات خرید و شناخت برند تاثیر می گذارد.

ظاهر اینستاگرام شما باید در پست‌های شما ثابت باشد و به فالوورها کمک کند محتوای شما را در فیدهایشان به راحتی تشخیص دهند.

یکی از نمونه‌های عالی این اکانت اینستاگرام @themindfulmaison است. عکس ها دارای طرح رنگ، ظاهر و احساس ثابتی هستند.

منبع: @themindfulmaison در اینستاگرام

یک راه آسان برای دستیابی به این نوع سازگاری، استفاده از پیش تنظیمات لایت روم است. ما مجموعه ای از پنج ایستگاه از پیش تنظیم رایگان اینستاگرام را داریم که می توانید برای شروع دانلود کنید.

اگر سازنده‌ای را در اینستاگرام پیدا کردید که ظاهرش را واقعاً دوست دارید، ارزش بررسی این را دارد که ببینید آیا آنها از پیش تنظیم‌های خود را می‌فروشند یا خیر. خالق @themindfulmaison انجام می دهد .

بازاریابی در اینستاگرام

8. زیرنویس های عالی بنویسید

درست است، ما فقط گفتیم که اینستاگرام یک رسانه بصری است. اما این بدان معنا نیست که می توانید از زیرنویس های خود غافل شوید. صدای برند شما به اندازه ظاهر برند شما مهم است. مانند تصاویر بصری شما، باید در بین پست ها ثابت باشد.

کپشن‌های اینستاگرام می‌توانند تا 2200 کاراکتر داشته باشند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای همه چیز از یک شوخی سریع گرفته تا داستان سرایی دقیق استفاده کنید. با این حال، فقط دو خط اول متن در فید خبری ظاهر می‌شود بدون اینکه روی بیشتر ضربه بزنید .

از آنجایی که مردم تمایل دارند به جای خواندن کامل زیرنویس ها، آنها را اسکن کنند، می خواهید تمام اطلاعات مهم را در دو خط اول دریافت کنید.

در پست ما در مورد بهترین طول کپشن برای هر شبکه اجتماعی، طول کپشن اینستاگرام زیر را توصیه می کنیم:

  • پست های ارگانیک: 138-150 کاراکتر
  • تبلیغات اینستاگرام: 125 کاراکتر

اگر چیزهای بیشتری برای گفتن دارید، ادامه دهید و آن را بگویید. اما مطمئن شوید که متن اضافی ارزشش را دارد.

نشنال جئوگرافیک نمونه کلاسیک محتوای طولانی اینستاگرام است. اگر می توانید سطح داستان سرایی آنها را مطابقت دهید، از طولانی شدن نترسید.

زیرنویس شما باید مرتبط، سرگرم کننده یا آموزنده، قانع کننده و با نام تجاری باشد. برای جزئیات بیشتر، پست ما را در مورد نحوه نوشتن کپشن عالی اینستاگرام بررسی کنید .

9. از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید

هشتگ ها یک راه کلیدی برای افزایش دید و قابلیت کشف شما هستند.

شما می توانید از 30 هشتگ در یک پست اینستاگرام استفاده کنید. اما، در واقع، احتمالاً نمی خواهید این کار را انجام دهید.

توصیه می کنیم از پنج تا نه هشتگ در هر پست استفاده کنید. بیشتر از این می تواند شبیه پر کردن هشتگ باشد، یک تاکتیک اسپم که فالوورها را خاموش می کند. بدتر از آن، اگر از هشتگ‌های نامربوط یا تکراری استفاده می‌کنید، کاربران می‌توانند محتوای شما را برای آن برچسب نبینند.

برای بهره مندی بیشتر، هشتگ هایی را انتخاب کنید که:

  • مرتبط هستند
  • مخصوص جایگاه شما هستند
  • مبادله فالو یا لایک را تشویق نکنید (#like4like یا #followme فکر کنید)

اگر می‌خواهید در مورد این موضوع تحقیق کنید ، یک راهنمای کامل با جدیدترین استراتژی‌های هشتگ برای اینستاگرام داریم.

10. درگیر شوید

اگر می خواهید در اینستاگرام تعامل داشته باشید، باید درگیر شوید. ارسال محتوای با کیفیت عالی است، اما اگر نظرات را نادیده بگیرید و هرگز با هیچ نمایه دیگری در تعامل نباشید، در شبکه زندگی تنها خواهید داشت.

حداقل، به نظراتی که کاربران در فید شما ارسال می کنند پاسخ دهید. اما همچنین به دنبال اکانت های محبوب در جایگاه خود باشید، آنها را دنبال کنید و پست های آنها را لایک کنید و در مورد آنها نظر دهید. خود را به روشی غیر تبلیغاتی قابل مشاهده کنید.

اگر کسی شما را در یک پست تگ کرد، آن را بررسی کنید و به دنبال فرصت هایی برای تعامل باشید. آیا می توانید پست آنها را در فید یا در استوری خود دوباره به اشتراک بگذارید ؟

پین کردن نظرات طرفداران برتر، یا صرفاً نظراتی که احتمالاً جرقه مکالمات را می‌دهند، راهی برای تشویق بیشتر درگیر شدن در پست‌های شماست.

این باعث می‌شود که تعامل شما نیز سرگرم‌کننده‌تر (و سازنده‌تر) باشد، زیرا شانس بیشتری برای پاسخگویی به افراد واقعی به جای ربات‌ها یا ترول‌ها خواهید داشت.

11. از استوری های اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید

نیمی از مشاغل در اینستاگرام از استوری استفاده می کنند. و آنها نتایج عالی دریافت می کنند: یک سوم از پربازدیدترین داستان ها توسط مشاغل ارسال می شود. استوری ها بخش کلیدی یک استراتژی خوب بازاریابی اینستاگرامی هستند.

استوری های اینستاگرام تنها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. دنبال کنندگان انتظار دارند که آنها واقعی تر و خام تر از فید اینستاگرام شما باشند. آنها فرصتی برای ارتباط با پیروان و ایجاد روابط فراهم می کنند.

در پست خود در مورد بهترین روش‌های استفاده از استوری اینستاگرام برای تجارت ، استراتژی‌های زیر را برجسته می‌کنیم:

  • یک داستان بگویید: حتی برای این قالب لحظه ای، پیامی در ذهن داشته باشید.
  • سریع فکر کنید: از چندین “صحنه” کوتاه استفاده کنید و پیام خود را در 3 ثانیه اول منتقل کنید.
  • ارائه ارزش: به بینندگان اطلاعات ارزشمند بدهید یا به منابع مفید پیوند دهید.
  • از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید: برای پیوندهای خارجی به همپوشانی‌های کوچک اینستاگرام با «swipe up» تکیه نکنید. از متن استفاده کنید تا به دنبال کنندگان بگویید که چرا باید انگشت خود را بکشند.
  • از یک هویت برند ثابت استفاده کنید: مانند فید اینستاگرام شما، استوری های شما نیز باید با صدای برند و زیبایی شناسی شما هماهنگ باشد.

اگر طرفداران شما را در استوری‌های خود برچسب‌گذاری کردند، می‌توانید محتوا را مجدداً در استوری خود به اشتراک بگذارید. این می تواند یک راه آسان و بدون درز برای به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر و در عین حال تشکر از طرفداران برتر شما باشد.

نکته حرفه ای: با برنامه ریزی استوری اینستاگرام خود با آرام نگارین کاسپین در زمان خود صرفه جویی کنید .

12. از برجسته‌سازی‌ها و کاورهای Stories برای تقویت بیوگرافی خود استفاده کنید

ما تمام اجزای رسمی بیو اینستاگرام شما را در نکته 4 پوشش دادیم. اما یک جزء اضافی وجود دارد که به آن اشاره نکردیم: استوری ها روی جلدها را برجسته می کنند.

می‌توانید آلبوم‌های برجسته ایجاد کنید تا محتوای داستان‌های برتر خود را حفظ کنید تا پس از ۲۴ ساعت ناپدید نشوند. آلبوم های هایلایت شما درست زیر بیو شما ظاهر می شوند و می توانید جلدهای سفارشی برای هر کدام ایجاد کنید.

اگر به طور موثر استفاده شود، یک جزء کامل به بیوگرافی شما اضافه می کند و به دنبال کنندگان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما و اینکه چرا باید شما را در اینستاگرام دنبال کنند، می دهد.

به عنوان مثال، Sephora از آلبوم های برجسته برای نمایش دسته بندی های مختلف محصولات خود استفاده می کند.

منبع: سفورا در اینستاگرام

ما 40 کاور هایلایت اینستاگرام رایگان برای شروع شما داریم.

13. برچسب و دکمه گیفت کارت را تست کنید

اکنون می توانید گیفت کارت های دیجیتال را مستقیماً از استوری یا پروفایل اینستاگرام خود بفروشید . این یک راه عالی برای ایجاد رابطه با طرفداران و اجازه دادن به آنها برای حمایت از شما در شرایط سخت است.

می‌توانید یک دکمه کارت هدیه را به همان روشی که هر دکمه فراخوان دیگری اضافه می‌کنید اضافه کنید:
  • روی Edit Profile ضربه بزنید
  • در زیر اطلاعات کسب و کار عمومی، روی دکمه‌های اقدام ضربه بزنید
  • در قسمت Select a Button، Gift Cards را انتخاب کنید .

برای افزودن برچسب کارت هدیه به استوری خود، عکس مربوط به استوری خود را انتخاب کنید، سپس برچسب کارت هدیه را اضافه کنید. اگر آن را در سینی برچسب خود نمی‌بینید، «کارت‌های هدیه» را جستجو کنید و اگر نمایه تجاری در یک کشور واجد شرایط دارید، ظاهر می‌شود.

منبع: اینستاگرام

در هر صورت، باید از یک ارائه‌دهنده شریک برای فروش کارت‌های هدیه مانند Square استفاده کنید. وقتی می‌خواهید برچسب یا دکمه کارت هدیه را اضافه کنید، گزینه‌ها ظاهر می‌شوند.

14. با برچسب شمارش معکوس، برای عرضه محصول پیش بینی کنید

یک برچسب تعاملی دیگر برای Stories به شما امکان می دهد قبل از راه اندازی محصول یا رویداد ویژه هیجان ایجاد کنید. برچسب شمارش معکوس به بزرگترین طرفداران شما هشدار می دهد که وقتی چیز جدیدی برای ارائه دارید، تقویم خود را علامت گذاری کنند.

Brujita Skincare از برچسب شمارش معکوس برای اعلام انتشار محصولات دو ماهه خود استفاده می کند. از آنجایی که آنها همیشه فروخته می شوند، مهم است که مطمئن شوید طرفداران برتر برای اولین دسترسی در جریان هستند. همچنین تضمین می‌کند که به محض اینکه محصول جدید در سایت آن منتشر شود، سیل سفارش‌ها آماده است.

15. برای بازاریابی اینستاگرام، پخش زنده کنید

Instagram Live راه‌های بالقوه زیادی برای برقراری ارتباط با طرفداران در زمان واقعی ارائه می‌دهد. در پست خود در مورد نحوه استفاده موثر از لایو اینستاگرام ، استراتژی های زیر را پیشنهاد می کنیم:

  • با استفاده از گزینه «افزودن مهمان» با یک متخصص یا تأثیرگذار صنعت همکاری کنید تا با هم زندگی کنید
  • یک نگاه زنده از پشت صحنه یک رویداد ارائه دهید
  • یک کارگاه را میزبانی کنید یا یک آموزش را به اشتراک بگذارید
  • میزبانی یک پرسش و پاسخ
  • با یکی از اعضای تیم مصاحبه کنید
  • با مشتری یا مشتری صحبت کنید

متیو مک کانهی از دکتر آنتونی فائوچی دعوت کرد تا در لایو اینستاگرام با او چت کند. این یک راه خوب برای دکتر فائوسی بود تا اطلاعات مهمی در مورد استراتژی‌های COVID-19 به 4.3 میلیون دنبال کننده مک کانهی برساند.

16. یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید

به یاد دارید که چگونه گفتیم باید یک نمایه تجاری داشته باشید؟ در اینجا یک دلیل دیگر وجود دارد: برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرام به یک پروفایل تجاری نیاز دارید.

این ویژگی که برای اکانت های شخصی موجود نیست، به شما این امکان را می دهد که فروشگاه آنلاین خود را در اینستاگرام ایجاد کنید.

همچنین یک دکمه «مشاهده فروشگاه» را در صفحه پروفایل اینستاگرام خود دریافت خواهید کرد، بنابراین طرفداران می توانند حتی بدون مشاهده یک پست خاص به فروشگاه شما ضربه بزنند.

حتی بهتر از آن، اکنون یک برگه فروشگاه در صفحه کاوش وجود دارد، که در آن کاربران می‌توانند محصولات جدید را جستجو کنند یا محصولات برندهایی را که قبلاً با آن‌ها در اینستاگرام تعامل دارند، ببینند.

منبع: اینستاگرام

130 میلیون کاربر اینستاگرام هر ماه روی پست‌های خرید ضربه می‌زنند، بنابراین مخاطبان زیادی از مردم مشتاق خرید از برندهایی هستند که دنبال می‌کنند. می توانید محصولات خرید را در پست ها، استوری ها و IGTV برچسب گذاری کنید.

نکته: اگر محصولاتی را در استوری اینستاگرام تگ می‌کنید، برجسته کردن خودکار را روشن کنید. این کار همه پست‌های دارای برچسب‌های محصول را در نکات برجسته داستان ذخیره می‌کند، بنابراین مشتریان بالقوه می‌توانند آنها را برای بیش از 24 ساعت مشاهده کنند.

17. با حلقه های اینستاگرام آزمایش کنید

یک برگه جدید دیگر در صفحه کاوش وجود دارد: قرقره ها. این ویدیوهای چند برش پاسخ اینستاگرام به TikTok هستند. اما آنها فقط برای چالش های رقص نیستند. برندها از Reels برای متمایز شدن از دیگر افراد استفاده می کنند.

Second Shot Coffee از حلقه های اینستاگرام در پست های ارگانیک و پولی استفاده کرد. این تبلیغ نزدیک به 40000 بازدید داشت و پست ارگانیک نزدیک به 2000 بازدید داشت.

18. در زمان مناسب پست کنید

آیا می دانستید که بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بسته به صنعت شما متفاوت است؟

ما ۲۵۸۹۵۶ پست از ۱۱ صنعت مختلف را تجزیه و تحلیل کردیم و دریافتیم که واقعا بهترین زمان برای پست کردن وجود دارد، حتی اگر فیدهای اینستاگرام دیگر زمانی نیستند.

در اینجا بهترین زمان برای ارسال پست برای هر صنعتی که تجزیه و تحلیل کردیم آمده است:

  • سفر و گردشگری: جمعه، ساعت 9 صبح تا 13 بعد از ظهر
  • رسانه و سرگرمی: سه شنبه و پنجشنبه، ساعت 12 تا 15
  • غذا و نوشیدنی: جمعه، ساعت 12 شب
  • خرده فروشی: سه شنبه، پنجشنبه و جمعه، ساعت 12 شب
  • خدمات حرفه ای: سه شنبه، چهارشنبه و جمعه، 9 یا 10 صبح
  • غیر انتفاعی: سه شنبه، 10 صبح یا 4 بعد از ظهر
  • تجارت الکترونیک غیر خرده فروشی: پنجشنبه، ساعت 4 یا 9 بعد از ظهر
  • داروسازی و مراقبت های بهداشتی: چهارشنبه و یکشنبه، ساعت 9 صبح
  • مراقبت شخصی: پنجشنبه و جمعه، 1، 2، یا 3 بعد از ظهر
  • فناوری: دوشنبه و سه شنبه، ساعت 14
  • تحصیل: پنجشنبه، ساعت 16 یا 17

19. برای بازاریابی اینستاگرام، یک مشارکت اینفلوئنسر را امتحان کنید

کار با یک اینفلوئنسر می تواند به ایجاد اعتبار و در عین حال نشان دادن نام تجاری خود در معرض مخاطبان جدید کمک کند. یک نظرسنجی توسط CivicScience نشان داد که تقریباً نیمی از کاربران روزانه اینستاگرام به دلیل توصیه اینفلوئنسر خرید کرده‌اند.

یک راه آسان برای شروع بازاریابی اینفلوئنسر در اینستاگرام، میزبانی از تصاحب اینستاگرام است. این به این معنی است که شما از یک اینفلوئنسر دعوت می‌کنید تا حساب اینستاگرام شما را برای مدت زمان مشخصی، مانند تعطیلات آخر هفته، یا برای یک رویداد خاص، کنترل کند.

Tasting Table مرتباً از سرآشپزها و آشپزهای خانه دعوت می کند تا از حساب کاربری خود میزبانی کنند و پست های دستور غذا را در اخبار و استوری ها به اشتراک بگذارند.

این کار دسترسی شما را افزایش می دهد و در عین حال تأثیرگذار را در معرض مخاطبان جدید قرار می دهد.

20. در بازاریابی اینستاگرام، مخاطبان خود را با تبلیغات اینستاگرام گسترش دهید

مطمئن ترین راه برای اینکه محتوای خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید، اجرای یک تبلیغ در اینستاگرام است .

در نکته 3، شما مخاطبان هدف خود را مشخص کردید. اکنون می توانید از این اطلاعات برای هدف قرار دادن تبلیغات خود بر اساس موارد زیر استفاده کنید:

  • مکان: ایالت، استان، شهر، کشور و غیره
  • جمعیت شناسی: مانند سن، جنسیت و زبان
  • علایق: مانند سایر حساب‌هایی که افراد دنبال می‌کنند، برنامه‌هایی که استفاده می‌کنند و تبلیغاتی که روی آنها کلیک می‌کنند
  • رفتارها: هم در اینستاگرام و هم خارج از آن

همچنین می‌توانید مخاطبان سفارشی افرادی را که با آنها رابطه دارید آپلود کنید و از آنها برای ایجاد مخاطبین مشابه استفاده کنید.

می‌توانید در فید اینستاگرام، استوری‌ها یا کاوش تبلیغ کنید.

21. استراتژی خود را با تجزیه و تحلیل اصلاح کنید تا بازاریابی اینستاگرام موفق داشته باشید

مهم نیست که چقدر در بازاریابی اینستاگرام خوب هستید، همیشه می توانید بهتر باشید. بهترین راه برای بهبود نتایج این است که از کارهایی که قبلا انجام داده اید درس بگیرید.

و بهترین راه برای انجام این کار مطالعه تمام اطلاعات موجود در Instagram Insights است.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *