بازاریابی محتوایی این نیست. جو زده نشویم!
با توجه به دغدغه امروز، تب تولید محتوا و بازاریابی محتوایی بالا رفته است. افراد دوست دارند کسب و کارشان را با استفاده از محتوا رشد و توسعه دهند و در شبکههای اجتماعی، گوگل و… معرفی کنند.
بسیار خوب است که میخواهید از این فرصت استفاده کنید ولی لطفا جو زده نشوید. بازاریابی محتوایی مانند هر مدل بازاریابی دیگر، نیاز به زیر ساخت و برنامهریزی دارد.
اینکه چه تعداد مقاله بنویسیم یا یک در میان چه پستی در سوشال مدیا بگذاریم، بازاریابی محتوایی نیست. اینکه دغدغهمان ساخت لینک داخلی یا رفتن در اکسپلور اینستاگرام باشد به تنهایی بازاریابی محتوایی نیست. این مدل ذهنی صرفا توهمی از بازاریابی محتوایی است.
در این شرایط، برای ورود به دنیای بازاریابی محتوایی لازم است بیشتر دقت کنید. بازاریابی محتوایی تنها در صورتی که استراتژی محتوایی درستی تنظیم شده باشد و در طول زمان پخته و اصلاح شود به خروجی مطلوب میرسد. بقیه آنچه که گفته میشود عموما توهماتی است که از بازاریابی محتوایی ساختهاند.