استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ: چارچوب موفقیت شرکت شما

بنیاد درست بسازیدجذب ترافیک بیشترتولید بیشتر تجارت خود را رشد دهید.

راه به سمت بیشتر هدایت می شود

استراتزی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ *

بنابراین ، آیا می خواهید از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو ، بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود هدایت بیشتری داشته باشید؟ عالی. ما یک چارچوب استراتژی دیجیتال مارکتینگ ساخته ایم که این کار را انجام می دهد.

برنامه دیجیتال مارکتینگ ما طراحی شده است تا خریداران احتمالی بیشتری را به وب سایت شما هدایت کند ، این چشم اندازها را به لید تبدیل کند و آن را به فروش برساند.

دیجیتال مارکتینگ کاملاً قابل توضیح است. این به عنوان بازاریابی آنلاین و اینترنتی با استفاده از ابزارهای دیجیتال تعریف می شود.

اما دیجیتال مارکتینگ همچنین در مورد نوع متدولوژی است که ما از آن ابزارها استفاده می کنیم – بازاریابی ورودی.

بازاریابی ورودی به ایجاد یک تجربه مشتری مبتنی بر اعتماد متمرکز است ، که برعکس بازاریابی خروجی یا بازاریابی “وقفه” (بازاریابی تلفنی ، بیلبورد ، اسپم و غیره) است. در مورد تفاوت ما در مقاله ” بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی خروجی ” می توانید بیشتر بخوانید .

در اینجا توجه به این نکته مهم است که یک استراتژی ورودی عالی یک شبه اتفاق نمی افتد. اینجاست که وارد می شویم.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برنامه دیجیتال مارکتینگ ما چگونه کار می کند؟

ما یک طرح دیجیتال مارکتینگ سفارشی برای شما تنظیم کرده ایم که براساس اهداف تجارت شما تنظیم شده است. سپس برنامه را بصورت ماهانه اجرا می کنیم.

این طرح به سه قسمت مهم تقسیم می شود:

  1. چشم اندازهای بیشتری را جذب کنید – از طریق بازاریابی محتوا (وبلاگ نویسی) ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و رسانه های اجتماعی به بازدید بیشتر وب سایت دست پیدا کنید.
  2. تبدیل پیوندهای بیشتر – هنگامی که بازدید بیشتری در وب سایت خود دارید ، باید ترافیک بازدید کننده وب سایت ناشناس را به یک سرنخ قابل شناسایی تبدیل کنید. ما این کار را از طریق پیشنهادات غیرقابل مقاومت محتوای قابل بارگیری (مانند کتابهای الکترونیکی و وبینارها) ، پرورش از طریق ایمیل ، آزمایش A / B و فیلم های جذاب انجام می دهیم.
  3. فروش بیشتر را ببندید – اگر بسته نشود ، سرنخ خوب نیست. ما با استفاده از ابزارها و داده های جدید ، تیم فروش شما را توانمند می کنیم تا به آنها کمک کند تا بیشتر هدایای ارسال شده را ببندند.

اینجاست که یک پایه محکم وارد عمل می شود. ما فقط بخاطر این کار محتوا ایجاد نمی کنیم یا یک تبلیغ پولی اجرا نمی کنیم. در عوض ، ما تلاش می کنیم چالش ها و نکات دردناک مخاطبان شما را بشناسیم ، فرصت های کلمات کلیدی را شناسایی کنیم و محتوای سفارشی ایجاد کنیم که تجارت شما را به عنوان بهترین راه حل خود قرار دهد. ما اغلب در مورد شرکت هایی می شنویم که خیلی زود از محتوا منصرف می شوند. اما اگر از نظر استراتژیک ایجاد شود ، این محتوا می تواند همیشه کمی بیشتر برای تجارت شما کار کند.

در Vital ، ما به طور مداوم محتوای شما را بهینه می کنیم ، خواه یک ویدیو ، وبلاگ یا کتاب الکترونیکی باشد. ما با رهبران اندیشه صنعت پیوند برقرار می کنیم. سپس ، برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن آن ، مرتباً آن را کنترل و اندازه گیری کنید. ما ترافیک ، تبدیل ها را تجزیه و تحلیل می کنیم. اگر ترافیکی بدون تبدیل وجود داشته باشد ، چه کاری می توانیم در مورد آن انجام دهیم؟ بیایید فراخوان روی صفحه را برای اقدام تنظیم کنیم. سپس ، ما دوباره اندازه گیری خواهیم کرد. با این رویکرد ، هر محتوا به یک دارایی تبدیل می شود. و در نهایت ، نام تجاری شما به راه حل انتخابی تبدیل می شود.

تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ما از طریق یک استراتژی جهانی متمرکز بر تأثیر ، به دیجیتال مارکتینگ می پردازیم. ما دریافتیم که ما به یک تیم داخلی احتیاج داریم که بتواند قسمت جلویی را ایجاد کند و تمام ادغام ها را در قسمت باطن راهنمایی کند. وقتی از این تاکتیک ها با هم استفاده می شود ، یک رویکرد جامع برای هدایت بیشتر تجارت شما ایجاد می کنند. آنها یک چارچوب دیجیتال مارکتینگ جامد ایجاد می کنند.

در اینجا برخی از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که ما به کار می بریم:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)
  • تولید وبینار
  • بازاریابی محتوا (وبلاگ نویسی و مقاله نویسی)
  • پیشنهادهای محتوای قابل بارگیری (کتابهای الکترونیکی ، کاغذهای سفید ، وبینارها)
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • تولید فیلم
  • طراحی وب سایت تست A / B
  • استراتژی صفحه فرود
  • استراتژی تماس برای عمل
  • لینک سازی / کسب درآمد
  • طراحی اینفوگرافیک
  • اتوماسیون بازاریابی
  • استراتژی پرورش سرب
  • روابط عمومی (روابط عمومی)
استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ * استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برنامه چگونه ساختار یافته است؟

این برنامه به صورت ماهانه اجرا می شود. بعد از مراحل ارزیابی و برنامه ریزی اولیه ، ما یک طرح دیجیتال مارکتینگ سفارشی برای دستیابی به اهداف شغلی در اختیار شما قرار می دهیم و سپس بنیان شما را بنا می کنیم.

ارزیابی

ابتدا ، ما یک سری ممیزی ها را از طریق تلاش های خروجی شما و فعالیت های فعلی دیجیتال مارکتینگ شما (سئو ، محتوا ، ایمیل ، اجتماعی ، PPC ، اتوماسیون) برای شناسایی فرصت ها انجام می دهیم. پس از جمع آوری داده ها ، ما فضای دیجیتال مارکتینگ رقابت را ارزیابی می کنیم تا قدرت رقابتی کسب و کار شما را کشف کنیم.

برنامه ریزی

با توجه به این بینش ، ما یک برنامه سفارشی بر اساس شرکت شما ، رقابت شما ، صنعت و اهداف شما ایجاد می کنیم. برنامه استراتژیک اولیه ای که ارائه می دهیم ، شرح تاکتیک هایی است که طی 12 ماه بعدی باید اجرا شود.

بنیاد خود را بنا کنید

در مرحله بعدی ، ما بنیاد دیجیتال مارکتینگ شما را ایجاد و ارتقا می دهیم. از وب سایت تا رسانه های اجتماعی ، ایمیل به CMS ؛ اگر خراب ، ناکافی یا موجود نباشد ، آن را برطرف و بهینه می کنیم. این به معنای یک وب سایت جدید ، بررسی لیست ایمیل ، یا پیاده سازی SEO است ، برای به حداکثر رساندن ROI شما باید همه درست باشد.

آیا می توانید خانه ای بدون بنیاد بسازید؟ مطمئن. آیا می تواند در برابر طوفان مقاومت کند و از رشد خانواده شما حمایت کند؟ نه. و همین امر در مورد استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت شما صدق می کند.

بسیاری از چارچوب های بازاریابی درست در ایجاد ترافیک و ایجاد سرنخ فرو می روند. اما این همانند ساختن دیوارها و نصب درب ها قبل از وقت گذاشتن برای پایه ریزی مناسب برای خانه خود است.

بنیادها علاوه بر فراهم کردن پایه ، کارهای دیگری انجام می دهند. آنها عایق بندی می کنند ، با رطوبت مبارزه می کنند و از جابجایی و نشست از زمین جلوگیری می کنند. پایه های خوش ساخت باید برای همیشه دوام داشته باشند. یک بنیاد قوی دیجیتال مارکتینگ تفاوتی ندارد. این باعث ایجاد آگاهی از برند می شود ، میزان ترافیک را هدایت می کند و از طریق قیف شما را به مرحله تصمیم گیری هدایت می کند. و ، این تجارت شما را برای یک عمر موفقیت تنظیم می کند.

برای دستیابی به رشد نمایی ، استراتژی شما باید جامع نگر باشد. هر یک از عناصر دیجیتال مارکتینگ تفاوت دارد. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن وبلاگ هستید ، آن مقاله می تواند برای بهبود رتبه شما دارای ارزش SEO باشد. الهام بخش یک کمپین بازاریابی عالی از طریق ایمیل. به مکانی مطلوب برای هدایت تبلیغات پولی خود تبدیل شوید. و فرصتی ایده آل برای نگهداری محتوای برتر است که خریداران احتمالی را به سمت مرحله تصمیم گیری سفر خود جلب می کند.

تصور کنید اگر هیچ یک از این قطعات دیجیتال مارکتینگ همزمان کار نمی کنند؟ برای کار شما بسیار ناکارآمد (و گران) خواهد بود. وقتی از اتصال آگاه باشید و به طور مداوم از هر کانال به طور مثر استفاده می کنید ، از پایه و اساس مستقل دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید. و این پایه محکم این اطمینان را به شما می دهد که می توانید معیارهای پایه مناسبی را ایجاد کنید ، نتایج را اندازه بگیرید و به اهداف خود برسید. دوباره و دوباره. اینجاست که وارد می شویم.

بدون وجود پایه و اساس مستقل دیجیتال مارکتینگ ، کسب و کار شما در برابر بحران های اقتصادی مقاومت نخواهد کرد یا به همان اندازه موثر رشد نخواهد کرد. ناگفته نماند ، چرا جایی که جایی برای ارسال ترافیک وجود ندارد یا هیچ استراتژی برای پرورش مزایا پس از رسیدن آنها وجود ندارد ، چرا هزینه تبلیغات پولی می کنید؟

چگونه پیشرفت را ردیابی می کنیم؟

ما قاطعانه اعتقاد داریم که “آنچه شما نمی توانید اندازه بگیرید ، نمی توانید آن را بهبود بخشید.” بنابراین ، ما گزارش های جامع ماهانه ارائه می دهیم. این گزارش ها جزئیات پیشرفت ما در رسیدن به اهداف شما را شامل می شوند و شامل معیارهایی مانند بازدید از وب سایت ، ارسال فرم ، بارگیری ، منجر ایجاد شده ، بسته شدن هدایت و حتی تماس تلفنی با شماره فروش شما هستند. ما همچنین برنامه ماه بعد را مرور می کنیم (تقویم ماهانه تاکتیک ها و وظایف را تقسیم می کنیم) و جلسات هفتگی اعلام حضور را انجام می دهیم تا اطمینان حاصل شود که همه پروژه ها در مسیر خود قرار دارند.

سرمایه گذاری شما چیست؟

یک مشتری دیجیتال معمولی ماهانه با Vital کار می کند و هر ماه بین 5000 تا 25000 دلار برای برنامه دیجیتال مارکتینگ خود سرمایه گذاری می کند. سطح سرمایه گذاری تعیین می کند که چند ساعت در ماه برای تیم ما برای تهیه و اجرای برنامه سفارشی شما در دسترس باشد. سرمایه گذاری شما به اهداف خاص تجاری / سرب شما و سرعت رسیدن به آنها بستگی دارد.

با چه کسانی کار می کنم؟

شما یک تیم کامل و اختصاصی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ متعهد به تجارت خود خواهید داشت ، از جمله:

  • استراتژیست
  • مشاور ارشد
  • مشاور
  • کارشناس سئو
  • استراتژیست محتوا
  • کپی رایتر
  • طراح گرافیک
  • توسعه دهنده وب
  • متخصص شبکه های اجتماعی
  • عکاس و فیلمبردار

شما یک تیم کامل از متخصصان دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده اید که به تجارت خود اختصاص داده اند.

نتایج چیست؟

مشتریان ما طی این سالها رشد چشمگیر سرب و درآمد خود را دیده اند. در اینجا فقط چند مورد موردی آورده شده است که به تفکیک مرحله ای از چگونگی کمک برنامه دیجیتال مارکتینگ ما به رشد تجارت ارائه می شود.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی

×