بیزینس کوچینگ

راهنمایی نهایی بیزنس کوچینگ ( با پیشنهاد ویژه ی آرام نگارین کاسپین ) قسمت اول

بیزینس کوچینگ در گیلان

مقدمه

برای توضیح راهنمایی نهایی بیزنس کوچینگ، خواه که یک شغل کوچک و محلی را اداره می کنید و خواه قصد ایجاد یک شرکت جهانی را دارید، نمی توان مزایای بیزنس کوچینگ را نادیده گرفت.

اداره یک تجارت می تواند کاملا انفرادی باشد, با این حال مانند اکثر امور زندگی می توانید به داشتن یک مربی با تجربه در تجارتتان اعتماد کنید که یکی از با ارزش ترین منابع موجود برای ترقی تجارت صاحبان مشاغل است.

می بینید که اکثر صاحبان مشاغل که به دنبال مشاوره در رشد مالی خود هستند منابع محدودی برای استفاده دارند. مطمئنا مقالات آنلاین و کتاب های الکترونیکی بی شماری در مورد کسب و کار وجود دارد .اما نهایتا هر شغل ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و توصیه های عمومی برای آن ها کارآمد نیست. خوشبختانه اکنون منابع زیادی برای ارائه این خدمات وجود دارد.

راهنمایی نهایی بیزنس کوچینگ چیست ؟

بیزینس کوچینگ ها معمولا خودشان افرادی هستند که صاحب کسب و کاری موفق هستند که تصمیم میگیرند آموخته ها و تجارب خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

اگرچه این آموزش به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است اما این گونه آموزش جامع و عام است. در حالی که شما برای ارتقای کسب و کار خود به آموزش تخصصی مرتبط با شغل خود نیاز دارید.

اگر فردی بخواهد ساز زدن را بیاموزد ,یافتن مدرس آن بسیار آسان تر از خود آموزش است. همانطور که یک ورزشکار برای ارتقای مهارت های خود به تیمی نیاز دارد که مربی خوبی داشته باشد و یا برای دیجیتال مارکتینگ به یک مدرس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید.

ما نیز از این منطق استفاده می کنیم

که مربیان سریعترین راه برای موفقیت هستند.بیزینس کوچینگ ها معمولا کارآفرینان خبره ای هستند که می دانند چه روندی برای موفقیت شما لازم است.

آنها در ازای دریافت مبلغی در کنار مدیران و مالکان به آنها کمک می کنند تا اهداف خود را بهتر بشناسند و چشم اندازشان را برای تجارتشان صیقل دهند.داشتن مربی تجارت تقریبا مانند داشتن شریک با تجربه در تیم خود است و بهترین گزینه برای رفع و بررسی چالش های شغل شما.

راهنمایی نهایی بیزنس کوچینگ ( با پیشنهاد ویژه ی آرام نگارین کاسپین ) قسمت 1

راهنمایی نهایی بیزنس کوچینگ چه کمکی می تواند بکند؟

اکثر مربیان در خدماتی که ارائه می دهند همه کاره هستند. به این معنی که آیا می خواهید یک تجارت را توسعه دهید و یا حتی یک کسب و کار موفق را موفق تر کنید. متاسفانه این طرز فکر وجود دارد که مربیگری کسب و کار برای مشاغلی است که آسیب دیده اند. اینکه یک مربی کسب و کار می تواند به احیای یک شغل آسیب دیده کمک کند امری مسلم است. اما نمی شود تاثیر آن در رشد کسب و کارهای موفق را نادیده گرفت.

گرچه اداره مشاغل به طور شخصی می تواند سودمند باشد. اما استرس ناشی از کار را نمی شود انکار کرد. با استخدام یک مربی می توانید شخصی را در کنار خود داشته باشید.

نکته) حتما درباره اولین بیزینس کوچینگ در گیلان بخوانید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *