دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ


 تأثیر دیجیتال مارکتینگ بر رشد کسب و کار

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای همیشه شیوه کار و ارتباط شرکت ها با مشتریان خود را تغییر داده است.

استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ نیز تأثیر مستقیمی بر حاشیه سود و توانایی رشد یک کسب و کار داشته است. بدون درج این سبک تبلیغات در یک کار تبلیغاتی گسترده تر ، یک نام تجاری توانایی موفقیت آنها را به شدت محدود می کند. مشاغلی که از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ استقبال نمی کند ، فرصتهای رشد تجارت خود را نیز محدود می کند.

بیایید به تأثیر دیجیتال مارکتینگ در رشد تجارت نگاهی بیندازیم:

  1. مشتریانی پیدا کنید که در غیر اینصورت از طریق سئو هرگز با آنها برخورد نکرده باشید
  2. بفهمید چه کانال هایی باعث فروش شرکت شما می شوند
  3. پیام خود را برقرار کنید و ارتباط بهتر شما با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی برقرار شود
  4. حضور بصورت آنلاین برقرار کنید
  5. نام تجاری خود را شخصی کنید و پیام رسانی را کنترل کنید
  6. ابزاری تهیه کنید که به شما امکان می دهد مشتریان اصلی خود را هدف قرار دهید
  7. برای مشتریان خود ارزش قائل شوید و محتوایی را که برای آنها مهم است به نمایش بگذارید
  1. دیجیتال مارکتینگ

    دیجیتال مارکتینگ

    مشتریانی را پیدا کنید که هرگز از طریق سئو با آنها روبرو نشده باشید

اگر حتی درک اولیه ای از دیجیتال مارکتینگ دارید ، عبارت و اختصار SEO را شنیده اید. این مخفف مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است. هدف از استفاده از تکنیک های SEO این است که در چه مکانی محتوای شما توسط موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید ، شانس بیشتری برای دستیابی به وب سایت و سایر مطالب خود در مقابل مشتریان بالقوه خواهید داشت.

رتبه بندی بسیار مهم است زیرا 75٪ جستجوگران از صفحه اول نتایج جستجوی Google عبور نمی کنند.

از دیدگاه شما ، میزان بازدید بیشتری که به وب سایت خود ایجاد می کنید به معنای فرصتی برای افزایش تجارت شما است. هر شخصی که به سایت شما می رسد و مشتری فعلی نیست ، فرصتی برای رشد پایگاه داده شماستاین بازدید کننده می تواند در نهایت به لیست ایمیل شما بپیوندد یا آن روز از فروشگاه تجارت الکترونیک شما خرید کند.

در حالی که مشتریانی که از قبل دارید با ارزش هستند ، هر برند برای زنده ماندن نیاز به رشد مشتری دارد.

استفاده از تکنیک های جستجوگرها به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از دلایل مهم افزایش SEO شما این است که با این کار اعتبار سایت شما در گوگل افزایش می یابد.

هرچه Google سایت شما را به عنوان مرجعی در موضوع تعیین شده خود ببیند ، برای آن ارزش بیشتری قائل می شوند.

این همچنین شانس شما را برای مشاهده بیشتر مرورگرهای وب افزایش می دهد. برای کمک به این زمینه ، روی ایجاد بک لینک با کیفیت به عنوان یکی از راه های افزایش اعتبار خود کار کنید.

  1. بفهمید چه کانال هایی باعث فروش شرکت شما می شوند

یکی از بهترین موارد در مورد تأثیر دیجیتال مارکتینگ در رشد تجارت این است که می توانید نتایج را تقریباً در زمان واقعی مشاهده کنید.

اگر یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می کنید و جهش فروش را مشاهده می کنید ، می توانید این جهش را به کمپین خود نسبت دهید. ابزارهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها کانال ها و تبلیغات بیشترین بازدید را برای شما به همراه داشته باشد. همه اینها در برنامه ریزی برای خرید آگهی بعدی و میزان سرمایه گذاری شما مفید است.

مهمترین کاری که شما باید قبل از شروع هر کار بازاریابی انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه معیارهایی را می خواهید مطالعه و اندازه گیری کنید.

هنگامی که هدف را بدانید ، ایجاد آگهی برای دستیابی به نتیجه دلخواه آسان تر است. اگر می خواهید فروش را بالا ببرید ، می خواهید میزان تبلیغ شما در تبدیل بینندگان به خریداران را نشان دهد. اگر می خواهید با جذب دنبال کنندگان بیشتر به کانال های رسانه های اجتماعی خود ، آگاهی از برند را افزایش دهید ، پس از راه اندازی کمپین ، شماره های خود را مشاهده کنید.

برای اینکه کارها کمتر پیچیده شوند ، از یک برنامه بازاریابی برای کمک به شما در کنترل ROI و پیگیری کلیه تجزیه و تحلیل های خود استفاده کنیدابزارهایی وجود دارد که فقط برای ردیابی سیستم عامل های خاص ساخته شده اند یا می توانید از CRM کاملاً یکپارچه ای استفاده کنید که می تواند تمام نیازهای دیجیتال مارکتینگ را برطرف کند.

  • Hubspot یک CRM کاملاً یکپارچه است که تمام داده های شما را در یک مکان نگه می دارد و می تواند چندین نوع تلاش دیجیتال مارکتینگ را مدیریت کند. پلت فرم آنها می تواند به شما کمک کند تا تلاش های خود را برای جستجوگرها ، فعالیت های قطره ای از طریق ایمیل ، بازدید از وب سایت و موارد دیگر ردیابی کنید.
  • Mailchimp یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل است که به شما کمک می کند صفحات فرود و کمپین های بازاریابی ایمیل را ایجاد کنید. برنامه آنها می تواند دقیقاً به شما بگوید چه کسی ایمیل شما را در چه زمانی باز کرده و به شما بگوید که روی چه پیوندهایی در ایمیل شما کلیک کرده اند. برنامه آنها همچنین به شما امکان می دهد لیست خود را برای بهبود کارایی تقسیم بندی کنید.
  • Hootsuite یک پلت فرم عالی برای استفاده برای ردیابی کمپین های رسانه های اجتماعی و تلاش های گوش دادن اجتماعی شماست. این داده ها را از همه کانال های اجتماعی شما به یک مکان می آورد و به شما کمک می کند ببینید بخش های مخاطب به کمپین های شما چه پاسخی می دهند. بعلاوه بعلاوه ، به شما در برنامه ریزی پستهای اجتماعی خود نیز کمک می کند.
  • Google Analytics می تواند به شما کمک کند ترافیک وب سایت خود را بررسی کنید و از کجا نشأت بگیرید. از آنجا که Google همچنین خدمات خاص خود مانند جستجوی Google و نمایش تبلیغات را دارد ، امکان ردیابی و تجزیه و تحلیل این داده ها نیز وجود دارد.
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

  1. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا به شما کمک کند پیام خود را به اشتراک بگذارید و با مشتریان فعلی و آینده نگر ارتباط بهتری برقرار کنید

رسانه های اجتماعی بر بسیاری از جنبه های زندگی یک فرد متوسط ​​غالب هستند. همچنین باید سهم بزرگی در هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ داشته باشید. کانال های شبکه های اجتماعی فقط یکی دیگر از راه های ارتباطی شما با مشتریان جدید و قدیمی استآنها همچنین این فرصت را به شما می دهند تا محتوای خود را از یک کانال به کانال دیگر تبلیغ کنید.

در اینجا چند دلیل قدرتمند دیگر برای حضور در شبکه های اجتماعی و استراتژی شما آورده شده است.

  • بیایید یک تجارت با مشتری مکالمه هایی داشته باشد که ممکن است در غیر این صورت اتفاق نیفتاده باشد. این به مشتریان کمک می کند احساس کنند بخشی از چیزی هستند و یک شرکت برای آنها ارزش قائل است.
  • رسانه های اجتماعی برای اینکه بتوانند سریع به بازخورد مشتری واکنش نشان دهند و به سوالات پاسخ دهند بسیار عالی هستند.
  • می توانید با استفاده از کانال های خود رقابت را زیر نظر داشته باشید و ببینید چه می گویند و چه کاری انجام می دهند و واکنش مشتریان به پیام های خود را نشان می دهند.
  • شما می توانید از ابزارهای گوش دادن اجتماعی استفاده کنید تا ببینید مردم در مورد نام تجاری شما چه می گویند حتی وقتی در نظرات آنها برچسب گذاری نشده اید.
  1. حضور آنلاین ایجاد کنید

در دنیای امروز ، اگر آنلاین نیستید ، هیچ کس قصد پیدا کردن شما را ندارد. برای دیدن تأثیر دیجیتال مارکتینگ در رشد تجارت باید حضور آنلاین داشته باشید.

مشتری مدرن از طریق دفترچه تلفن نگاه نمی کند. آنها از Google ، Facebook استفاده می کنند یا از دوستانشان در شبکه های اجتماعی می پرسند. اگر آن جا نباشید ، گم می شوید. یک فرد متوسط هر روز بیش از دو ساعت را در شبکه های اجتماعی می گذراند . وقتی شخصی فکر می کند به یک محصول یا خدمات نگاه می کند ، شما باید در آنجا جستجو کنید.

ایجاد حساب های شبکه های اجتماعی خود اولین کاری است که یک برند باید در هنگام افزایش تأثیر دیجیتال مارکتینگ بر رشد تجارت انجام دهد.

رسانه های اجتماعی یکی از اولین مکان هایی است که فرد برای یافتن شرکت جستجو می کند. به عنوان FYI – نیازی نیست که در هر شبکه اجتماعی باشید. فقط به کانالهایی بپیوندید که مشتریان شما در آن خواهند بود. در مورد همه شبکه های موجود تحقیق کنید و آن را با مشتری ایده آل خود مقایسه کنید.

یکی از مهمترین کارهایی که یک شرکت باید انجام دهد ادعای لیست Google Business خود است .

از آنجا که بیشترین جستجوها در Google اتفاق می افتد ، شما می خواهید از هر ابزاری که موتور جستجوی آنها دارد بهره ببرید. با ادعای لیست Google خود ، مکان دقیق شما در جستجوی محلی Google و در برنامه نقشه های آنها نشان داده می شود. این کمک می کند مشتری مستقیماً به درب منزلتان بیایید. این لیست ها باید شامل آدرس ، آدرس وب سایت و شماره تلفن شما باشد.

بدون ردپای شبکه های اجتماعی ، یک مشتری بالقوه ممکن است فکر کند نام تجاری شما چیزی برای پنهان کردن دارد. همچنین به شرکت شما کمتر از قابل اعتماد نگاه می شود.

  1. نام تجاری خود را شخصی کنید و پیام رسانی را کنترل کنید

رسانه دیجیتال مکانی است که شرکت کنترل کامل پیام و پاسخ آن به بازخورد مشتری را در اختیار دارد.

اگر خبری درباره برند شما بصورت آنلاین ارسال شده باشد ، شما توانایی مقابله با هیچ یک از نظرات خوانندگان را ندارید. اما اگر انتقادی از نام تجاری خود ، همراه با هرگونه بازتاب یا تکذیب در کانال های اجتماعی خود ، ارسال کنید ، صد در صد کنترل می کنید که چه می گویید و چگونه پاسخ های آن را مدیریت می کنید.

مرورهای Google نمونه فوق العاده ای از این نکته در عمل است.

افراد می توانند هر چیزی را که بخواهند در نظرات Google یک شرکت ارسال کنند. مارک های هوشمند این نکته را مهم می سازند که به این بررسی ها پاسخ دهند ، یا به عنوان فرصتی برای حل هر مسئله ای که مشتری تجربه کرده است یا رد یک بررسی غیرمجاز یا نادرست.

در اینجا چند روش قدرتمند دیگر وجود دارد که دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند پیام تجاری خود را بسازید و آن را کنترل کنید:

  • در صورت امکان ، تبلیغات و ایمیل های خود را با نام مشتری یا سایر مشخصات خاص خود شخصی سازی کنید.
  • برای کمک به راهنمایی انواع محتوایی که ایجاد می کنید ، از شخصیت های مشتری و خریدار خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوایی ایجاد می کنید که مورد پسند مشتریان شما قرار گیرد.
  • می توانید از داده هایی که در طول مبارزات انتخاباتی خود به دست می آورید استفاده کنید تا به شما در بهبود تصمیمات آینده کمک کند.
  1. از ابزارها برای هدف قرار دادن مشتریان اصلی خود استفاده کنید

دلایل زیادی وجود دارد که دیجیتال مارکتینگ از اشکال سنتی بازاریابی برتری دارد ، اما یکی از بارزترین دلایل این است که داده های بسیار ارزشمندی را در مورد مشتریان خود در اختیار یک شرکت قرار می دهد .

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد افرادی که با وب سایت و محتوای شما تعامل دارند داشته باشید ، می توانید موقعیت خود را برای آینده بهتر کنید. از طریق تجزیه و تحلیل داده ها ، می توانید بدانید چه کسی و چه زمانی با محتوای شما تعامل دارد. این بدان معنی است که شما می توانید محتوای خود و کانالهایی را که برای نمایش آن محتوا استفاده می کنید بر اساس این اطلاعات تنظیم کنید.

این نمودار برخی از کانالهای با بهترین عملکرد را برای دیجیتال مارکتینگ نشان می دهد. با این حال ، به خاطر داشته باشید که ممکن است جمعیت عمومی مشتری اصلی شما با این نمودار مطابقت نداشته باشد زیرا میانگین آن است. دریابید که چه چیزی برای برند شما بهتر است و بهترین ROI را ارائه می دهد.

بازاریابی از طریق ایمیل به طور مداوم بهترین ROI را از هر روش دیجیتال مارکتینگ برای فروش محصولات ارائه می دهد ، اما این ممکن است برای صنایع دیگر درست نباشد.

جدیدترین Whitepaper ما را بارگیری کنید

10 وب سایت باید برای ایجاد ترافیک و تولید سرنخ های جدید داشته باشد

آیا وب سایت شما همه 10 مورد را دارد؟ اسرار رانندگی بیشتر به وب سایت خود ، ایجاد هدایت بیشتر و در نهایت افزایش فروش را بیاموزید.

 

Val- برای مشتریان خود ارزش قائل شوید و محتوایی را که برای آنها مهم است به نمایش بگذارید

بخش عمده ای از هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی محتوا است

محتوا چیزی فراتر از کلمات موجود در یک صفحه وب است. محتوا شامل کپی وب ، پست های وبلاگ ، تارها و هشتگ های اجتماعی ، ویدئو و حتی عکس استهمه جانبه است. با تدوین استراتژی شامل این اشکال محتوا برای بینندگان خود ، می توانید مطمئن باشید آنچه را که می خواهند ببینند در اختیار مشتریان خود قرار می دهید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت صنایع دستی هستید ، فیلم هایی که نمایشی در مورد نحوه تکمیل پروژه یا استفاده از یک ابزار ساخت ارائه می دهند برای مشتری شما بسیار ارزشمند هستند. در طی همه گیری ، محبوب ترین محتوای ویدیویی نحوه تهیه ماسک صورت پارچه ای بوده است. فروشگاه های صنایع دستی و شرکت های تولید کننده پارچه که در این زمینه فیلم تهیه می کردند یا حتی برای نشان دادن دستورالعمل های گام به گام عکس می گرفتند ، محتوایی تولید می کردند که برای مشتریان آنها ارزش داشت.

در اینجا روش هایی وجود دارد که ارائه محتوا با ارزش به بینندگان شما می تواند برای شرکت شما نتیجه خوبی داشته باشد:

  • مصرف کنندگان پس از مطالعه یا مشاهده محتوای آموزشی در وب سایت شما ، 131٪ بیشتر از مارک شما خرید می کنند.
  • با استفاده از یک استراتژی بازاریابی محتوای جامد در مقابل تولید سرب پرداخت شده ، می توانید 3 برابر بیشتر تولید کنید. همچنین 62٪ هزینه کمتری دارد.
  • پس از اجرای یک استراتژی محتوای جامد ، شرکت ها دریافتند که کیفیت منجر به تولید بهتر از قبل از داشتن برنامه بازاریابی محتوا است.

افکار نهایی

دیجیتال مارکتینگ نحوه ارتباط برندها با مشتریان خود و نحوه یافتن شرکتی را برای مشتریان برای تجارت کاملا تغییر داده است. تأثیر دیجیتال مارکتینگ بر رشد کسب و کار همچنان ادامه خواهد یافت که برندهای بیشتری دیجیتالی می شوند.

اگر شرکتی فاقد ردپای دیجیتالی محکم باشد ، توانایی برقراری ارتباط با مشتریان موجود و یافتن مشتریان جدید را به شدت مختل می کند. همچنین عدم حضور دیجیتالی منجر به عدم اعتماد به برند می شود. با این حال ، اگر شرکتی برنامه قوی دیجیتال مارکتینگ را اجرا کند که زمینه هایی مانند رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا را در بر بگیرد ، می تواند تأثیر مثبتی در خط تولید یک برند داشته باشد.

 

دیجیتال مارکتینگ * دیجیتال مارکتینگ

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی

×