مدرس دیجیتال مارکتینگ

درباره من
با عزمی راسخ و هدفی استوار جهت ارتقای کیفیت و افزایش درآمد مشاغل کوچک و بزرگ, پیشرفت پلکانی و توسعه کسب و کار گام برداشته و اکنون پس از 14 سال فعالیت حرفه ای در این حوزه این افتخار را دارم که خدماتی ارزنده در زمینه های متعدد تدریس دیجیتال مارکتینگ جهت رشد و درآمد و کیفیت معیشت ,هموطنان عزیزم را در این مسیر یاری نمایم .از این رو با تلاش پی در پی موفق به کسب رتبه اول در استان گیلان شده و آماده ارائه خدمات به متقاضیان عزیز می باشم.
میلاد ناظرعدل
مهارتها
- مدرس توسعه و برندینگ مشاغل کوچک و بزرگ
- مدرس حرفه ای و استاد دیجیتال مارکتینگ
- خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ
- اولین بیزنس کوچینگ در استان گیلان
- برگزار کننده دوره های دیجیتال مارکتینگ و آموزش دیجیتال مارکتینگ
- ارائه خدمات رفاهی, معیشتی به ساکنین استان های کیش ،گیلان, تهران و اصفهان
- کارشناسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان
- کارشناسی ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی اصفهان
- کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار از دانشگاه جنوا سوئیس
- سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه مارکتینگ به مدت 14 سال
- مدیرعامل شرکت آرام نگارین کاسپین
- سرپرست روزنامه عصر رسانه ی استان اصفهان طی سال های 87 الی 90
- مدیریت شرکت حامیان تخفیف پارسیان شهر اصفهان
- مجری راه اندازی بزرگترین سردخانه ی صنعتی کشور در دلیجان
- مدرس دیجیتال مارکتینگ
- مجری توسعه کسب و کار و برندینگ کمپانی های آرتام,ترشی سون , عسل خمین , سفره , صا ایران , پنتک و……
- همکاری با ارگان های دولتی و غیر دولتی نظیر شهرداری رشت, بیمارستان حشمت, شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سازمان بهزیستی
- کوچینگ در سالن زیبایی الها, مجموعه آموزشی جاویدان , عینک پارسا , فروشگاه همراه شمال و مجموعه غذایی برنج سفره(همتی) , برند مینیکاس آلمان و …..
- مشاور افتخاری سام سرویس و گروه صنعتی انتخاب در سال های 90 الی 92
- master of business administration (geneva business school)
- گواهینامه بین المللی MBA از موسسه Learn ever Academi
- گواهینامه بین المللی DBA
- گواهینامه بین المللی TESL از موسسه TESL Canada از کشور کانادا
- گواهینامه ورکشاپ Body Language از موسسه بین المللی IQS Academy
- گواهینامه ورکشاپ تدریس دیجیتال مارکتینگ
- اخذ مدرک مدیریت راهبردی بحران
دیگر فعالیت های شرکت آرام نگارین کاسپین چیست؟
تولید محتوا، طراحی و سئو سایت از دیگر فعالیت های مجموعه آرام نگارین کاسپین است.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
Neil Patel (نیل پتل) که جزو ده نفر برتر دنیا در دیجتال مارکتینگ است، به این سوال این گونه پاسخ میدهد:
«دیجیتال مارکتینگ به گونهای از بازاریابی محصولات و خدمات میگویند که از طریق دستگاههای الکترونیکی انجام میشود.»
طبق این تعریف قدمت بازاریابی دیجیتال در دنیا به بیش از صد سال باز میگردد. در حقیقت بازاریابی اینترنتی به نوعی از بازاریابی خدمات و یا محصولات میگویند، که با استفاده از فناوریهای دیجیتال در رسانهها انجام می شود.
توانایی های مدرس دیجیتال مارکتینگ چیست؟
یک مدرس دیجیتال مارکتینگ علاوه بر داشتن تسلط کامل بر مفاهیم و تعاریف بازاریابی دیجیتال باید نقطه ابتدا و انتهای آموزش خود را بداند. در آموزشهای دیجیتال مارکتینگ ترتیب از اهمیت بالایی برخوردار است. سایر مهارتهای مدیر و مدرس دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر است:
- آشنای با کسب و کارهای مختلف و استفاده ازتکنیکهای دیجیتال مارکتینگ برای دیده شدن و رونق هر چه بیشتر آنها، از توانمندی های اصلی مدرس دیجیتال مارکتینگ است.
- مدیر دیجیتال مارکتینگ به استراتژی های گوناگون بازاریابی دیجیتال مسلط است و به خوبی میداند هر کسب و کار در چه زمانی و با کدام استراتژی اوج خواهد گرفت.
- مدرس دیجیتال مارکتینگ به رفتار مشتری دیجیتال کاملا واقف است.
- مدیر دیجیتال مارکتینگ به 4P یا( product , price, place, promotion) مسلط باشد.
- از دید یک مدیر دیجیتال مارکتینگ، وب سایت شما هسته مرکزی بازاریابی دیجیتال شماست. او می تواند برای شما وب سایت بسازد و میداند وب سایت ها چگونه برای مصرف کننده چشمگیر و بهینه خواهد شد. استاد بازاریابی دیجیتال به تمامی جزئیات تاثیرگذار در سایت آگاه است و رقبای کلیدی شما را شناسایی می کند.
- مدرس دیجیتال مارکتینگ از سلایق کاربرانی که برای تهیه محصول یا خدمات به شما مراجعه میکنند، آگاه است. او می تواند نیازها و خواسته را به شما آموزش دهد و به فاکتورهای کلیدی آنالیز رقبا توجه میکند.
- شرکت های ارائه دهنده هاست و میزبانی سایت را می شناسد و می تواند راهاندازی پشتیبانی میزبانی اختصاصی شما را مدیریت کند.
- دامنه ها را می شناسد و توان انتخاب و خرید دامنه مناسب کسب و کار شما را دارد.
- ساختار محتوا، کلمات کلیدی، دسته بندی اطلاعات و SEO یا همان بهینه سازی اطلاعات زیر نظر مدیر دیجیتال مارکتینگ صورت میپذیرد. او قدرت لینک دهی مناسب کلمات کلیدی و کلمات مرتبط را دارد.
نکته)حتما دربارهی ادمین پیج اینستاگرام بخوانید.
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، به استفاده از ابزارها و روشهای دیجیتال برای تبلیغ، فروش و ارتباط با مشتریان به منظور رشد و موفقیت تجارت اشاره دارد. در واقع، این نوع بازاریابی به کمک اینترنت، وبسایتها، رسانههای اجتماعی، ایمیل و سایر ابزارهای دیجیتالی، فرصتهای بیشتری برای رسیدن به مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی و افزایش فروش را فراهم میکند.
در دیجیتال مارکتینگ، استراتژیها و تکنیکهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از این تکنیکها عبارتند از:
1. تبلیغات آنلاین: شامل تبلیغات در وبسایتها، رسانههای اجتماعی، وبلاگها و سایر سایتها است. این تبلیغات میتوانند به صورت بنرها، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یا به صورت محتوای تبلیغاتی (مانند ویدیوها و مطالب تبلیغاتی) باشند.
2. بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO): با بهینهسازی وبسایت و محتوا برای موتورهای جستجوی اینترنتی مانند گوگل، سایت شما در نتایج جستجو بالاتر ظاهر میشود و بیشتر کاربران به آن دسترسی خواهند داشت.
3. بازاریابی محتوا: ایجاد و انتشار محتوای ارزشمند و جذاب برای جلب توجه مخاطبین است. این محتوا میتواند شامل مقالات، ویدیوها، پادکستها و نمونه کارها باشد.
4. رسانههای اجتماعی: استفاده از پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و سایر رسانه ها برای تعامل با مخاطبین، انتشار محتوا، تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان و پیشرفت تجارت.
5. ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی، خبرنامهها و پیامها به مشتریان و مخاطبان جهت اطلاعرسانی، تبلیغات و حفظ ارتباط با آنها.
6. بازاریابی تلفن همراه: استفاده از تماسهای تلفنی، پیامکها برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان.
هدف اصلی دیجیتال مارکتینگ، جلب توجه مشتریان، ایجاد ارتباط با آنها، افزایش فروش و سودآوری تجارت است. با استفاده از ابزارها و روشهای دیجیتال، شما میتوانید به طور مستقیم با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید، رضایت آنها را بررسی کنید، بازخورد دریافت کنید و به صورت مستمر در حال ارتقاء استراتژیهای بازاریابی خود باشید.
دیجیتال مارکتینگ به شما امکان میدهد تا از طریق ابزارها و روشهای دیجیتال به مخاطبانتان دسترسی داشته باشید، با آنها ارتباط برقرار کنید و تجارت خود را به سمت رشد و موفقیت هدایت کنید.

مهندس میلاد عدل، با بیش از 14 سال سابقه در حوزه دیجیتال مارکتینگ، یکی از متخصصان برجسته در این زمینه است. او تجربه گستردهای در طراحی و اجرای استراتژیهای بازاریابی دیجیتال دارد و تواناییهای برتر خود را در تبلیغات آنلاین، بهینهسازی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا و رسانههای اجتماعی به اثبات رسانده است.
در دوره کوچینگ دیجیتال مارکتینگ، استاد عدل شاگردان خود را با اصول و روشهای عملی دیجیتال مارکتینگ آشنا میکند. او به دانشجویان خود نکات و تکنیکهای موثر را در زمینه تبلیغات آنلاین، بهینهسازی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا و استفاده از رسانههای اجتماعی آموزش میدهد.
با توجه به تجربه و تخصص کم نظیر استاد عدل، ایشان توانایی دارند تا به صورت کامل به دانشجویان خود درک مفهوم دیجیتال مارکتینگ را برساند و به آنها کمک کند تا استراتژیهای مناسب را برای رشد تجارت خود ایجاد کنند. او همچنین به صورت عملی نمونههای موفق از استراتژیها و تکنیکهایی که در گذشته به آنها اجرا کرده است، را به اشتراک میگذارد.
در دوره دیجیتال مارکتینگ، شرکت کنندگان فرصت خواهند داشت تا از تجربه مهندس عدل بهرهبرداری کنند و از راهنمایی و توصیههای او در زمینه دیجیتال مارکتینگ بهرهمند شوند. با شرکت در این دوره، شما میتوانید مهارتها و دانش لازم را برای بهبود استراتژیهای بازاریابی خود در دنیای دیجیتال به دست آورید.