بریف محتوا
درخواستی که کارفرما یا مدیر محتوا از تولیدکننده محتوا دارد با محتوایی که در نهایت توسط کارشناس محتوا تولید میشود یکسان نیست. بریف محتوی برای حل این مشکل طراحی شده است
ویژگیهای یک بریف محتوایی خوب:
۱. به صورت شفاف و خلاصه، انتظارات کارفرما یا مدیر محتوا را بیان کند.
۲. تمرکز تولیدکننده محتوا را روی موضوعاتی که واقعا مهم است، قرار میدهد.
۳. یک محتوا کمک میکند تولیدکننده محتوا به فکر انجام درست پروژه باشد، نه صرفا انجام دادن آن.
۴. خروجی محتوای آن معمولا اثربخش و کارآمد است.
۵. باعث میشود کارفرما و تولیدکننده زمان کمتر برای موارد غیر ضروری صرف کنند و اصلاحات بعدی را کم میکند.
بدون دیدگاه