دیجیتال مارکتینگ

بریف محتوا چیست؟

بریف محتوا

What Professional Content Production Packages

درخواستی که کارفرما یا مدیر محتوا از تولیدکننده محتوا دارد با محتوایی که در نهایت توسط کارشناس محتوا تولید می‌شود یکسان نیست. بریف محتوی برای حل این مشکل طراحی شده است

ویژگی‌های یک بریف محتوایی خوب:

۱. به صورت شفاف و خلاصه، انتظارات کارفرما یا مدیر محتوا را بیان کند.
۲. تمرکز تولیدکننده محتوا را روی موضوعاتی که واقعا مهم است، قرار می‌دهد.
۳. یک محتوا کمک می‌کند تولیدکننده محتوا به فکر انجام درست پروژه باشد، نه صرفا انجام دادن آن.
۴. خروجی محتوای آن معمولا اثربخش و کارآمد است.
۵. باعث می‌شود کارفرما و تولیدکننده زمان کمتر برای موارد غیر ضروری صرف کنند و اصلاحات بعدی را کم می‌کند.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *