دیجیتال مارکتینگ

10 دلیل که شما به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021 نیاز دارید

مقدمه

استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021 بیش از هر زمان دیگری مهم است. برای ایجاد یا بهبود استراتژی بازاریابی خود امروز ، گام بردارید تا نتایج خود را تسریع کنید.
اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021 ایجاد کنید ، از کجا شروع می کنید؟ این هنوز یک چالش مشترک است زیرا بسیاری از مشاغل می دانند کانال‌های دیجیتال و موبایل چقدر برای جذب و حفظ مشتری حیاتی هستند. با این وجود آنها برنامه یکپارچه ای برای حمایت از تحول دیجیتال و رشد شرکت و جذب آنلاین مخاطبان خود به طور موثر ندارند.

اگر تجارت شما از یک برنامه استراتژیک بازاریابی برخوردار نباشد ، از ده مشکلی که بعداً در این مقاله به آنها اشاره کردم رنج خواهید برد و در مقابل رقبای باهوش دیجیتال بیشتر ضرر خواهید کرد.

برای هر یک از ده مشکل ، من همچنین راه حل های بازاریابی و گام های بعدی را برای کمک به شما در بهینه سازی استراتژی بازاریابی برای جلب مشتری بیشتر ، توصیه می کنم.

فهرست مطالب:

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال ، به طور خاص ، “دستیابی به اهداف استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021 از طریق استفاده از فن آوری های دیجیتال و رسانه ها” است.
فناوری ها و رسانه های دیجیتال شامل موارد زیر است:

  • وب سایت های شرکت
  • برنامه های تلفن همراه
  • صفحات شرکت رسانه های اجتماعی
  • موتورهای جستجو
  • تبلیغات
  • ایمیل و اتوماسیون
  • مشارکت دیجیتال با سایر شرکت های دیجیتال

با این حال ، برای موفقیت واقعی ، تکنیک های دیجیتال باید با رسانه های سنتی مانند چاپ ، تلویزیون و پست الکترونیکی مستقیم به عنوان بخشی از ارتباطات بازاریابی چند کاناله تلفیق شوند. از همه مهمتر ، اکنون بیش از هر زمان دیگر ، شما باید بتوانید ارزش کار خود را نشان دهید.

چارچوب برنامه ریزی RACE ما تجربه دیجیتالی مشتری را نسبت به Reach ، Act ، Convert و Engage – سفر کامل مشتری تقسیم می کند.

بازاریابی دیجیتال در رشت

در داخل هر تکنیک ، بسیاری از تاکتیک های دقیق وجود دارد که برای موفقیت مهم هستند. بنابراین ، آنها باید ارزیابی و اولویت بندی شوند. به عنوان مثال ، محتوای پویا برای اتوماسیون ایمیل ، شخصی سازی وب سایت به محتوای برنامه ای ، هدف گیری مجدد و آسمان خراش برای جستجوی ارگانیک.

نمیدانید از کجا شروع کنید؟ آموزش اختصاصی بازاریابی ما تمام ابزارهای لازم برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021 خود را در 10 کانال داغ و استراتژی بازاریابی در اختیار شما قرار می دهد.

اعضای شرکت آرام نگارین کاسپین از مسیرهای یادگیری برای استراتژی ، مهارت و رشد شغلی خود استفاده می کنند. از برنامه ریزی کمپین ، گرفته تا بازاریابی از طریق ایمیل ، سئو ، محتوا و موارد دیگر. امروز شروع کنید.

آیا به برنامه ای برای ایجاد بازاریابی برنده نیاز دارید؟

برای بهینه سازی بازاریابی خود امروز با استفاده از یک مرحله به مرحله مرحله آزمایش شده و شروع به کار کنید.

چالش های استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021

از نظر من ، یک چالش مشترک این است که از کجا شروع به تهیه برنامه بازاریابی دیجیتال کنید. من فکر می کنم این ترس وجود دارد که گزارش گسترده ای لازم باشد ، اما ما معتقدیم که برنامه ریزی ناب بهترین نتیجه را می دهد. به همین دلیل تمام مسیرهای یادگیری ما در چارچوب RACE ادغام شده اند ، بنابراین شما می توانید یک استراتژی یکپارچه ایجاد کنید.

برنامه شما نیازی نیست که یک گزارش بزرگ باشد ، یک استراتژی را می توان به بهترین وجه در دو یا سه طرف A4 در یک جدول که استراتژی های بازاریابی دیجیتال را به اهداف SMART در چارچوب RACE ما پیوند می دهد ، خلاصه کرد. ما به عنوان یک عضو کسب و کار می توانیم از شما پشتیبانی کنیم تا بار اول آن را درست انجام دهید.

بازاریابی دیجیتال در رشت

بازاریابی دیجیتال در رشت

بازاریابی دیجیتال برای مبتدیان

از صحبت با شرکت ها ، متوجه می شوم که ایجاد طرح های دیجیتالی اغلب در دو مرحله اتفاق می افتد.

  • ابتدا یک طرح بازاریابی دیجیتال جداگانه ایجاد می شود. این برای دستیابی به توافق و خرید با نشان دادن فرصت ها و مشکلات مفید است. در این مرحله ، می توانید با تعیین اهداف و استراتژی های خاص برای دیجیتال ، مسیری را ترسیم کنید.
  • دوم ، دیجیتال در استراتژی بازاریابی ادغام می شود ، این یک فعالیت اصلی است ، “طبق معمول”. اما ، این برنامه ریزی جداگانه ای ندارد ، به جز تاکتیک ها. این مرحله ای است که در آن بازاریابی همه جانبه یکپارچه شما بیشترین تأثیر را خواهد داشت. این هدف است و ما می توانیم شما را به آنجا برسانیم.

بازاریابی شما چگونه مقایسه می شود؟

ما مدیریت بازاریابی دیجیتال 2020 گزارش نشان داد که که نیمی از شرکت نزدیک به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال وضوح تعریف شده ندارد. اما از کسانی که این کار را می کنند ، اکثریت آن را در استراتژی بازاریابی ادغام کرده اند (مرحله دوم ذکر شده در بالا).

در حال حاضر ، حدود 12٪ هنوز از یک سند دیجیتال جداگانه استفاده می کنند ، که اولین قدم برای دستیابی به یک استراتژی کاملاً یکپارچه است.

بازاریابی دیجیتال در رشت

مراحل بعدی شما برای بهینه سازی کامل استراتژی بازاریابی دیجیتال شما چیست؟

من مطمئن هستم که بسیاری از شرکتهای این گروه از رسانه های دیجیتال به طور مثر استفاده می کنند و مطمئناً می توانند نتایج خوبی از طریق جستجو ، ایمیل یا بازاریابی در رسانه های اجتماعی بدست آورند.

اما من به همان اندازه مطمئن هستم که بسیاری از فرصت های ادغام بهتر را از دست می دهند یا از چالش های دیگری که در زیر آورده ام رنج می برند. شاید مشکلات زیر برای سازمانهای بزرگتر که فوراً به حاکمیت احتیاج دارند بیشترین مشکل را داشته باشد.

ما راه حل های بازاریابی اختصاصی برای پشتیبانی از مشاغل بزرگ و کوچک برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود با آموزش مسیرها داریم. آموزش گام به گام بازاریابی ما از شما و تیم شما برای برنامه ریزی ، مدیریت و بهینه سازی م bothثر هر دو وظیفه بازاریابی روزانه و اقدامات استراتژیک بلند مدت در جهت اهداف خود پشتیبانی می کند.

همه ابزارها و الگوهای بازاریابی ما در چهارچوب RACE ادغام شده اند. این ساختار مشهور بازاریابی برای توانمند سازی مدیران و بازاریابان با یک استراتژی بازاریابی مختصر و برنده ، برای جلب مشتریان بیشتر طراحی شده است. اطلاعات بیشتر.

آیا به برنامه ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی برنده نیاز دارید؟

برای بهینه سازی بازاریابی خود امروز با استفاده از یک مرحله به مرحله مرحله آزمایش شده و شروع به کار کنید.

10 دلیل برای اینکه شما ممکن است به یک استراتژی کانال دیجیتال نیاز داشته باشید؟

بنابراین ، اگر هنوز استراتژی ندارید یا ممکن است بخواهید بررسی کنید که کدام یک از مشاغل مهم است که باید در یک بررسی استراتژیک لحاظ شود ، ما 10 مشکل متداول را بیان کرده ایم که در صورت عدم استفاده از تجربه ما بوجود می آیند استراتژی داشته باشید

1. بی جهت هستید

من دریافتم که شرکتهای فاقد استراتژی دیجیتالی (و بسیاری از آنها) هدف استراتژیک مشخصی را برای آنچه می خواهند از طریق کسب مشتری جدید یا ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان موجود ، به صورت آنلاین ندارند ، ندارند. و اگر اهدافی با اهداف بازاریابی دیجیتال SMART ندارید ، احتمالاً منابع کافی برای رسیدن به اهداف قرار نمی دهید و از طریق تجزیه و تحلیل ارزیابی نمی کنید که آیا به این اهداف می رسید

2. شما مخاطبان آنلاین یا سهم بازار خود را نخواهید شناخت

اگر هنوز در این مورد تحقیق نکرده اید ، تقاضای مشتری برای خدمات آنلاین ممکن است دست کم گرفته شود. شاید مهمتر از این ، شما بازار آنلاین خود را درک نخواهید کرد. پویایی متفاوت از کانال های سنتی با انواع مختلف مشخصات مشتری و رفتار ، رقبا ، پیشنهادات ، و گزینه های ارتباطات بازاریابی.

ما ابزارهای بازاریابی برای پشتیبانی از تحقیق و برنامه ریزی شما داریم. ماژول محبوب تحلیل رقبا در مسیر یادگیری استراتژی دیجیتال عملی RACE با الگوها و ماتریس هایی برای بررسی عملکرد نسبی رقبای اصلی شما همراه است. بعلاوه ، با استفاده از ابزارهای برنامه ریزی کلمات کلیدی Google بیشتر در مورد هدف مخاطبان خود اطلاعات کسب کنید.

تمام آموزش های بازاریابی ما شما و تیم شما را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی برنده برای دستیابی ، تبدیل و حفظ مشتریان بیشتر و تسریع بازگشت سرمایه از بازاریابی دیجیتال پشتیبانی می کند. به نظر خوب میاد؟ با شروع امروز قدم های بعدی خود را برای رسیدن به یک استراتژی برنده بردارید.

آیا به برنامه ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی برنده نیاز دارید؟

برای بهینه سازی بازاریابی خود امروز با استفاده از یک مرحله به مرحله مرحله آزمایش شده و شروع به کار کنید.

3. رقبای موجود و تازه تاسیس سهم بازار را به دست می آورند

اگر منابع کافی را به دیجیتال اختصاص نمی دهید ، یا از یک روش موقت و بدون استراتژی مشخص برای استفاده استفاده می کنید ، رقبای شما ناهار دیجیتال شما را می خورند!

ما به عنوان مدرس دیجیتال مارکتینگ، شما را در جریان آخرین روندها و نوآوری ها در بخش خود قرار خواهیم داد. بنابراین می توانید جلو بمانید و عقب نمانید.

4- شما یک پیشنهاد ارزشمند آنلاین ندارید

یک پیشنهاد ارزش دیجیتالی کاملاً مشخص که متناسب با شخصیت های مختلف مشتری هدف شما باشد ، به شما کمک می کند خدمات آنلاین خود را تشویق کنید و مشتریان فعلی و جدید را به تعامل اولیه و وفادار کردن تشویق کنید. ایجاد یک  استراتژی بازاریابی در همه کانال‌ها از جمله اینستاگرام برای بسیاری از سازمان ها کلید این امر است ، زیرا محتوا همان چیزی است که مخاطبان شما را از طریق کانال های مختلف مانند جستجو ، اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل و وبلاگ شما درگیر می کند.

5. شما مشتریان آنلاین خود را به اندازه کافی نمی شناسید

اغلب گفته می شود که دیجیتال “قابل اندازه گیری ترین رسانه” است. اما Google Analytics و موارد مشابه فقط حجم بازدیدها و نه احساس بازدیدکنندگان ، آنچه آنها فکر می کنند را برای شما بازگو می کند. شما باید از اشکال دیگر ابزار بازخورد کاربران وب سایت برای شناسایی نقاط ضعف خود استفاده کرده و سپس آنها را برطرف کنید.

6. شما یکپارچه نیستید (“متلاشی”)

انجام فعالیت های بازاریابی دیجیتال در سیلوها چه یک بازاریاب دیجیتال متخصص ، چه در IT یا یک آژانس دیجیتال جداگانه باشد ، کاملاً معمول است. از این طریق بسته بندی “دیجیتال” در یک قسمت راحت راحت تر است. اما مسلماً از تأثیر کمتری برخوردار است. همه موافقند که رسانه های دیجیتال وقتی با رسانه های سنتی و کانال های پاسخگویی یکپارچه باشند ، بهترین عملکرد را دارند.

به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یکپارچه ایجاد کنید ، بنابراین بازاریابی دیجیتال برای شما سخت کار می کند! با اجرای یکپارچه برنامه شما ، دیجیتال طبق معمول به بخشی از فعالیت بازاریابی و بخشی از تجارت شما تبدیل خواهد شد. اطلاعات بیشتر.

آیا به برنامه ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی برنده نیاز دارید؟

برای بهینه سازی بازاریابی خود امروز با استفاده از یک مرحله به مرحله مرحله آزمایش شده و شروع به کار کنید.

7. دیجیتال با توجه به اهمیت آن ، افراد / بودجه کافی ندارد

منابع ناکافی به برنامه ریزی و اجرای بازاریابی الکترونیکی اختصاص خواهد یافت. احتمالاً کمبود مهارت های خاص تخصصی بازاریابی الکترونیکی وجود دارد که پاسخگویی موثر به تهدیدهای رقابتی را دشوار می کند.

8- شما با کپی کردن ، پول و وقت خود را هدر می دهید

حتی اگر منابع کافی داشته باشید ، ممکن است هدر رود. این امر بخصوص در شرکت های بزرگتر مشاهده می شود که در آنها قسمتهای مختلف سازمان بازاریابی را مشاهده می کنید که ابزارهای مختلفی را خریداری می کنند یا از نمایندگی های مختلفی برای انجام کارهای مشابه بازاریابی آنلاین استفاده می کنند.

به همین دلیل شما برای برنامه ریزی ، مدیریت و بهینه سازی کانال ها و سیستم عامل های دیجیتالی خود ، باید یک استراتژی بازاریابی متناسب با خود و تیم خود سرمایه گذاری کنید. نتایج بازاریابی موردنیاز خود را برای دستیابی به اهداف تجاری خود تقویت کرده و میزان بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

9. شما آنقدر چالاک نیستید که بتوانید عقب بیفتید یا جلوتر بمانید

اگر به برترین مارک های آنلاین مانند آمازون ، دل ، گوگل ، تسکو ، زاپوس نگاه کنید ، همه آنها پویا هستند – روش های جدید را برای به دست آوردن یا حفظ مخاطبان آنلاین خود آزمایش می کنند.

10. شما در حال بهینه سازی نیستید

هر شرکتی که دارای وب سایت باشد دارای تجزیه و تحلیل خواهد بود. اما بسیاری از مدیران ارشد اطمینان حاصل نمی کنند که تیم هایشان آنها را بسازند یا وقت لازم برای بررسی و عمل به آنها را داشته باشند. هنگامی که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را قادر می سازد اصول اولیه را به درستی بدست آورید ، پس می توانید به پیشرفت مستمر جنبه های اصلی مانند بازاریابی جستجو ، تجربه کاربر سایت ، ایمیل و بازاریابی شبکه های اجتماعی بپردازید.

استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تغییر دهید

دلایل قدرتمندی برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال و تغییر شکل دادن به بازاریابی شما وجود دارد ، که می توانید برای اقناع همکاران و مشتریان خود استفاده کنید.

اگر به دنبال ادغام بازاریابی دیجیتال خود هستید ، عضویت شرکت آرام نگارین کاسپین امری منفرد نیست. ما گزینه هایی متناسب با مشاغل کوچک و بزرگ ، به علاوه مشاوران ، آژانس ها و افراد داریم ، بنابراین شما می توانید مهارت های خود را بالا ببرید و تجارت خود را رشد دهید.

امروز چارچوب RACE را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنید تا موشک نتایج خود را ببینید. ثابت شده است که ساختار بازاریابی آزمایش شده ما باعث افزایش رشد مشاغل سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال برای رسیدن به اهداف خود می شود. اگر در مورد عضویت سوالی دارید ، یا فقط می خواهید در مورد موارد پیشنهادی بیشتر بدانید ، چرا یک جلسه مشاوره رزرو نمی کنید ؟

بازاریابی دیجیتال در رشت

آیا به برنامه ای برای ایجاد استراتژی بازاریابی برنده نیاز دارید؟

برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال در سال 2021 خود امروز با استفاده از یک مرحله به مرحله مرحله آزمایش شده با شرکت آرام نگارین کاسپین، شروع به کار کنید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *